niedziela, 11 sierpnia 2013

Nowi przyjaciele?

Hejka !! Byłam dziś u mojej jakby byłej przyjaciółki tzn teraz to koleżanki Patrycji, byla u niej kuzynka która będzie do końca wakacji w naszym mieście i kolega Patrycji z którym rok pisałam na gg a dopiero dziś się zobaczyliśmy pierwszy raz... troszkę taki pobudzony :D haahh. Rozmawiałam dużo z kuzynką Patrycji powiedziała mi że woli mnie od patrycji i może ze mną pogadać o wiecej rzeczach, i mówiła że jestem bardziej luźniejsza i rozrywkowa, powiedziała ze podoba jej się w moim towarzystwie i ciągle sie przy mnie śmieje... bo jakby ta Patrycja jest troszkę sztywna itp.. ale bardzo mnie to ucieszyło co mi powiedziała jej kuzynka, widziałysmy sie dopiero drugi raz a wszystko o sobie wiemy, wymieniłyśmy sie numerami i będziemy miały kontakt :) Ten kolega Patrycji bardzo się nie lubi z jej kuzynką hahah :D az mi się chciało z tego śmiać :P Ogólnie chłopaczek spoko tylko pytał mi się czemu pół roku do niego nie pisałam i mówił że wie o mojej przemianie ;o bo mu wszystko patrycja powiedziala o tym alkoholu, fajkach i narkotykach ale wyjaśniłam że już dawno z tym skończyłam... i smutno mi gdy ktoś mi to wypomina...  powiedział teraz też ze skoro ostatnio do niego po długim czasie  napisałam bo mi się o nim przypomniało to znaczy że całkiem nikogo on nie interesuje, nie wiem co to miało znaczyć no ale troszkę mi się go szoda zrobiło. I trochę mnie wkurzył, bo gdy z kuzynką Patrycji sobie na podwórku rozłożyłysmy koc by patrzeć na chmurki ;3 śmiał się i zaczął nas nagrywać, no może to nic takiego ale nie chcę by właściwie to obcy chłopak miał mnie na video...no ale cóż.
Potem doszła do nas moja koleżanka kasia i jeeeeeej bardzo było mi miło gdy kasia i kuzynka patrycji gadały jak sie przy mnie czują itd... chyba dziś mam jakieś szczęście, ale wiem że z Tą kuzynką Pati będę utrzymywała kontakt bo bardzo ją lubię ;3 Ten Kolega Patrycji też ujdzie, pod koniec spotkania powiedział ze na gg mam mu moje numery kom. wysłać :))
Posta spokojnie wam napisałam ponieważ prąd jest od dnia w którym napisałam poprzedniego <3  za co bardzo dziękuję Bogu.
I tak w ogóle wspomnę że jutro są moje szesnaste urodzinki ;3
Myślę że na dziś to tyle i przepraszam że troszkę mogłam was zanudzić :**

aaaa i zapraszam was na bolga z recenzjami filmów http://najlepsze-filmy-dla-nastolatek.blogspot.com/

20 komentarzy:

  1. fajnie, że poznałaś nowych przyjaciół ;)
    i wszystkiego najlepszego ( gdyby jutro nie miała czasu napisać <3 )

    zapraszam do mnie, trwa u mnie konkurs ;)
    http://anuula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję tego, że masz nowych przyjaciół: ) Oraz (haha specjalnie) piszę ten komentarz na następny dizeń po naisaniu twojego posta, aby życzyć wszystkiego naj z okazji urodzin<3!

    OdpowiedzUsuń
  3. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!

    Zapraszam: http://forevver-young.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. MOGŁABYŚ WEJŚĆ W TEN LINK http://domi-day.blogspot.com/2013/08/banner-sheinside.html i KLIKNĄĆ W BANNER SHEINSIDE NA MOIM BLOGU? PROSZĘ O POMOC. Z GÓRY DZIĘKUJĘ <33

    domi-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. MOGŁABYŚ WEJŚĆ W TEN LINK http://domi-day.blogspot.com/2013/08/banner-sheinside.html i KLIKNĄĆ W BANNER SHEINSIDE NA MOIM BLOGU? PROSZĘ O POMOC. Z GÓRY DZIĘKUJĘ <33

    domi-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjaciele - fajna sprawa ;) oby było ich w Twoim życiu jak najwięcej ;) ( tylko tych prawdziwych oczywiście ).

    http://wszystkozafreeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nominowałam Cie do Do Versatile Blogger Tu są zasady: http://liv--blog.blogspot.com/2013/08/versatile-blog.html
    Zapraszam do mnie nikola160.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku jak ja uwielbiam cztać twojego bloga :)
    Też pozanłam nowych znajomych w te wakacje i to jest super sprawa :3
    Pozdrowionkaaa
    smuszka12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam jakąś skazę do nowych znajomych, że jak z kimś się poznam to dopiero po roku albo nawet dłuższym czasie mogę go dopiero nazwać przyjacielem.. :D
    Dobrze, że już z tym skończyłaś, kochana.
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawie piszesz, madrze:)
    zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę szczęścia z nowymi przyjaciółmi! :P
    U mnie jest nowa notka, pamiętam, że czekałaś na nią.
    www.czassiezatrzymac.blogspot.com

    A, i od teraz nie podpisuję się pełnym imieniem i nazwiskiem tylko nazwą "n4meless" :)
    Pozdrawiam cię mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  12. I oczywiście życzę Ci wszystkiego najlepszego! Dużo szczęścia, miłości i weny :) Wybacz, że w 2 komentarzach, ale coś nie ogarnęłam i musiałam napiasć 2 ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawie piszesz, lubię czytać takie długie wpisy :)

    Mam prośbę klikniesz na baner sklepu vintageshop.pl po prawej stronie na moim blogu? Na samej górze. Spróbuję się odwdzięczyć :*

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego na jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakoś nigdy nie przepadałam za długimi tekstami, ale twoje posty mnie ciekawią :3
    Fajnie, że znalazłaś nową koleżankę/przyjaciółkę.
    Oczywiście wszystkiego Najlepszego na jutro, dużo szczęścia, zdrowia, pomyślności i radości :3

    http://lifeeandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy blog.
    Obserwacja za obserwację?:)
    http://pati-lewa-belieber.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Udanych urodzin kochana <3 Miło, że czułaś się dobrze w ich towarzystwie :3 Też nie chciałabym, żeby mnie filmował XD

    Zapraszam do mnie: Karola-Oliv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. spóźnione : wszystkiego najlepszego : *

    dodałam już nową notkę. :) jeśli chcesz wpadnij. :)
    kaasiaa69.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego najlepszego ;*
    spóźnione... ;)

    sekretczerwonejszminki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. fajnie czyta sie Twoje notki ;)

    laureennt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdego koma się odwdzięczam, oraz motywuje mnie do dalszej pracy :))
Komentarze typu, fajny blog wbij do mnie, traktuję jako spam.