niedziela, 18 sierpnia 2013

Powrót do byłych przyjaciół ;3

hej :)) bardzo was znów przepraszam że dlugo nie pisalam ale jakoś nie umiałam znaleźć czasu.
Kilka dni temu moja siostra przyniosła do domu amfetamine, od kolegi tylko troszkę tego było ale obiecała że to jak wyjdzie z domu to od razu wyrzuci choć wątpię w to że to wyrzuciła a zapewne wciągała z chłopakiem, no ale nie moja sprawa. Pytała się czy bym załatwiała jej klientów jeśli by dilerowala bo wie ze mam takich znajomych, ale nie zgodziłam sie i nawet sie cieszę, chyba w końcu zmądrzałam :D  
Dobra już zmieniając temat :D Byłam dziś z moimi byłymi przyjaciółmi się napić i pogadać, nie wiem czemu kiedyś przestalam się z nimi przyjaźnić, chyba najbardziej ze wszystkich lubie ich, jedna ma 17 lat :)) (nie będę wyjawniała imienia) a jej chłopak moj bardzo dobry przyjaciel ma 19 lat, wiemy o sobie wszystko i naprawdę jak się z nimi kolegowałam nie miałam żadnych problemów nie jarałam zioła ani nic (oczywiscie teraz nie palę nic takiego, już dawno rzuciłam ) i chyba dalej zacznę się z nimi przyjaźnić.
I za kilka dni ten mój przyjaciel ma urodziny i chciałabym mu zrobić jakąś niespodziankę, tzn jakiś nie za drogi prezencik tylko nie mam pojęcia co by kupić 19 letniemu chłopakowi, który ma tam swoje zegarki itp na ręce wiec nic z tych rzeczy. Proszę doradzcie mi co mu kupic....
Za kilka dnimi jadę z nimi na kajaki ;3 nie umiem się doczekać :D Tylko nigdy nie byłam na kajakach i troszkę się boję ale chyba dam radę. Przepraszam że tak krótki post, ale nie mam czego wam opowiadać bo nic wiecej sie nie działo :) I już odwdzięczam się za zaległe wasze komcie!! ;3

18 komentarzy:

  1. Starej przyjaźni się nie zapomina,dobrze, że już nie jarasz. Chyba pierwszy raz jestem u Ciebie i idę zobaczyć następne posty, trzymam kciuki, abyście się znowu zeszli razem, paczka przyjaciół:)

    Prezent no nie wiem, kup mu jakieś fajne bokserki, z różnymi napisami, albo wzorkami, no chyba, że jakieś ubranie w sensie koszula, a jak ma jakiś ulubiony zespół to płytę mu kup.
    Wiem jak trudno się wybiera, Powodzenia.

    Jak chcesz to wpadnij: mkstbs.blogspot.com
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że spotkałaś się z starymi (oczywiście, nie chodzi mi tu o starość) przyjaciółmi. Ja też nie mam pojęcia co kupić chłopakowi. Może coś związanego z jego pasją?

    Zapraszam: http://forevver-young.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam zawsze problem z kupowaniem prezentu koleżankom, a co dopiero kolegom :O
    W dodatku zawsze staram się kupować coś, co tej osobie się przyda i oczywiście się spodoba :P
    Ale z prezentów to może płyte z filmem lub piosenkami jak wolisz. Albo coś śmiesznego typu kolorowe skarpetki :D
    Ja osobiście kupiłam mojemu koledze książke "zeznania niekrytego krytyka" i nieźle sie uśmiał.

    Mam nadzieję, że podałam jakiś pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej uniwersalny prezent: Jakieś perfumy, są np. Różne zestawy w rossmanie że żel pod prysznic i do tego perfum, coś w tym stylu...... Albo jeśli robi włosy na żel lub coś w stylu żelu i odżywki, albo guma do włosów xD Coś w ten deseń ;D A i tak najlepiej by było, gdyby lubił czytać :D Napiszę Ci już chyba po raz trzeci, że podziwiam że dałaś radę z tymi wszystkimi problemami i nie boisz się o tym opowiadać ;)) Zapraszam http://books-are-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. stara przyjazn nigdy nie zanika, o ile jest prawdziwa ^^
    dobrze ze juz nie palisz ani nic z tych spraw bo to naprawde niszczy zycie.. przekonalam sie na zyciu kilku osob..
    a co do prezentu to niestety nie mam zadnego pomyslu, ale na pewno cos wymyslisz ;)

    zapraszam do mnie, jesli mozesz to kliknij w baner sheinside na moim blogu, na pewno w jakis sposob sie odwdziecze ;3
    anuula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nigdy nie byłam na kajakach. Powiem Ci, że mam pustkę w głowie jeśli chodzi o prezent dla niego. Książka? Nie znam go, więc naprawdę nie wiem. Dobrze, że już skończyłaś z tym wszystkim,kochana :3

    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Możeeee... koszulka byłaby dobrym pomysłem? Z jakimś ciekawym nadrukiem? Może mu się spodobać :D

    http://my-own-little-worldx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. dobrze że nie dajesz się wciągać siostrze w to bagno w którym żyje...
    a co do prezentu to zawsze mój największy problem więc niestety nie pomogę Ci.
    Pozdrawiam Myszka ;3
    http://sekretczerwonejszminki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że odnowiłaś znajomość i według mnie dobrze postąpiłaś, odmawiając siostrze;)
    Co do prezentu, to nie mam pojęcia, bo sama zawsze mam z tym problem ;/ Kup mu może jakąś płytę ulubionego zespołu lub jakąś książkę, film :)
    Nominowałam Cię do Liebster Blogger Award na moim blogu:
    http://dreamer-4ever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Popieram pomysł koszulki :) . To może być fajny pomysł , w końcu na pewno to mu się przyda i nie walnie tego gdzieś w kąt :D .

    Dobrze postąpiłaś odmawiając siostrze . Ona też mogłaby się opamiętać . Wiesz nie chcę jej wrzucać , czy coś , ale to nie jest mądre z jej strony i ty pewnie o tym wiesz . Jak sama mówiłaś tez popełniłaś ten błąd , ale wyszłaś . Palenie czy branie narkotyków jak dla mnie to tylko sposób na popis . Albo człowiek nie jest na tyle silny , aby stawić czoło problemom i sięga po używki .. To nieodpowiedzialne i głupie . Ale jej sprawa jak to ładnie określiłaś :)

    Kajaki *.* . Uwielbiam pływać na kajakach , są świetne , tylko zawsze jestem mokra xd.

    Pozdrawiam :)

    ukryte-mysli.blogspot.com

    ~ Tamara :*

    OdpowiedzUsuń
  11. głupio pakować się w te sprawy, wiem coś o tym :/
    +spełniłabyś moje marzenie gdybyś kliknęła w baner z butami, na samym dole najnowszego wpisu
    będzie wspaniale i dziękuję <3 jeśli mogę się jakoś odwdzięczyć to napisz :)

    uszatkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. To super, że odnowiłaś przyjaźń :)
    Obserwuję

    mimblox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana, czemu już nie blogujesz? A KOPA W DUPĘ CHCIAŁABYŚ DOSTAĆ? Domagam się posta! Miłego dnia. :)

    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super blog i czekam na kolejne posty :)

    zapraszam do mnie http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ;o Po pierwsze gdybyś miała choć trochę rozumu to byś o amfetaminie na blogu nie pisała... Ty sb nie zdajesz sprawy kto może wejść na takiego bloga i jak łatwo dowiedzieć się gdzie ty mieszkasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super piszesz!
    Mój blog: http://julka-juuleczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się Twój blog Pamiętaj, że świat należy do tych co wierzą w potęgę swoich marzeń ;)

    http://dream-berry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej śliczny blog!!!
    Bardzo mi się tutaj podoba i nie mówię tego, bo chce Ci się przypodbać, ale naprawdę tak uważam!
    Więc obserwuję
    Bardzo mi zależy, żebyś zobaczyła mój bloga, bo uwielbiam Twojego, szczerze, to jesteś dla mnie w pewnym stopniu wzorem! Więc bardzo mi zależy!
    http://kolorowa1233.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdego koma się odwdzięczam, oraz motywuje mnie do dalszej pracy :))
Komentarze typu, fajny blog wbij do mnie, traktuję jako spam.