środa, 26 czerwca 2013

Moje Marzenia ;)

   Moim największym marzeniem, jest wyjechać za 3 lata do Anglii dokładnie do Londynu, jest to miasto które może spełnić nasze marzenia *_* . Mam nadzieję że jak skończę liceum to moje plany się powiodą.
Zawsze chciałam po liceum pójść w Polsce na studia ale stwierdziłam że życie jest jedno i po co marnować tutaj tyle lat na studiach skoro w Anglii policyjne trwają tylko trzy lata, więc byłabym jeszcze młoda jak skończę szkołe... jak dla mnie to spooko :D Od dziecinstwa uczę się grać na gitarze i zawsze myślałam ze zostanę kiedyś z zawodu jakimś muzykiem lub aktorką, troszkę zmieniłam plany ponieważ chciałabym być także policjantką więc i studia policyjne mogą być i do tego jakies castingi muzyczne czy aktorskie  w Londynie. Nigdy nie wiadomo co nam życie przyniesie :).
   W moich kolejnych planach jest zrobienie sobie tatuaża ,,Never Lose Hope,, - nie trać nadziei
O coś takiego mi chodzi jak na zdjęciu:
na nadgarstku lub w innym miejscu ;)
   Zbyt wielu marzeń nie mam.... jak  narazie wystarczy mi to że mieszkam bez taty i mogę spokojnie żyć ;) Najważniejsze w życiu jak dla mnie jest bycie szczęśliwym.




Siostra mi powiedziała że jej nowa koleżanka też była bita przez ojca.. nie skończyła szkoly bo musiała wyjechać do pracy żeby zarobić i pomóc mamie i młodszym siostrom, moja siostra dowiedziała się o tym jak zauważyła ze ta nowa ciągle chodzi w tym samym, podobno ubrań w ogóle nie ma co jest przykre wiec jej postanowiłysmy pomóc i dać jej kilka naszych ciuchów :) Mam nadzieje ze sie ucieszy. Dzisiaj znów nie byłam w szkole :D mam zamiar pójść dopiero w piątek po świadectwo :P Teraz to tylko leże, siedzę na necie, jem Kogel Mogel i odpoczywam od ćwiczeń na siłowni ;)     Pozdrawiam :**

23 komentarze:

  1. Masz świetne plany, fajnie że masz jakieś marzenia i cele w życiu, też bardzo chciałabym wyjechać,ale do Hiszpanii, mam nadzieję że kiedyś będę tam choćby na chwilę ;) No i świetny blog ;)
    http://life-is-brutal0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam w Lodynie i chcę tam wrócić, może pojade tam znów do taty! Kocham to miasto!♥

    Zapraszam, liczę na szczerą opinię♥ Obserwujemy?♥
    http://begin-with-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też chcę w przyszłości wyjechać do Londynu ♥♥♥ Uważam, że to najpiękniejsze i najlepsze miasto na świecie! Co do tatuażu to świetny :) Według mnie tatuaże na nadgarstku są najładniejsze *o*
    http://julie-juuliee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Tatuaz swietny,mi moze w te wakacje uda sie wyjechac do Londynu :)
    Obserwuej :*

    misiioolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Tatuaż świetny :D Ja chcę sobie też na nadgarstku zrobić jak skończę 18 tylko że Carpe Diem (chwytaj dzień) w gotyckich literach :D
    Ja może w te a jak nie te wakacje tow następne jadę do Anglii tylko że chyba nie do Londynu ale to też zależy gdzie tata akurat będzie bo tak się składa że ze swoim również nie mieszkam :P
    Grasz na gitarze? Boże ale ja Ci zazdroszczę zawsze chciałam się nauczyć ale jakoś motywacji brak xD Jak na razie to tylko śpiewam od podstawówki :D ale dobre i tyle bo ogl kocham muzyke :D
    Pozdrawiam Myszka ;3
    http://sekretczerwonejszminki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Tauaż *o* ja mam w planach podobny na karku :D
    Oj nie wiem w sumie co napisać w tym komentarzu.
    Londyn? Wspaniałe miejsce. Może na wakcje sie tam znów wybiore :D
    http://i-want-to-live-my-life-alone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze odradzam Londyn, to co pokazują nam na filmach i pocztówkach, a rzeczywistość to dwie różne rzeczy. Jeśli już masz ochotę na Wielką Brytanie to wybierz do życia jakieś spokojniejsze miasto z większym odsetkiem białych ludzi, a nie muzułmańców i Murzynów.
    Londyn jest fajny na wycieczkę, ale nie do życia.

    OdpowiedzUsuń
  8. PROSZĘ O NIE SPAMOWANIE SWOIM BLOGIEM U MNIE.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze to nie spamuje, tylko dodałam szczery komentarz a na końcu zaprosiłam cię na mój blog.

      Usuń
  9. Zapraszam do mnie http://dzieciniebios.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam w marzeniach wyjechanie do Londynu i również marzę o karierze w show-biznesie. :) Post ogółem jest bardzo fajny. :D

    +zapraszam do siebie na nową notkę [http://lex-lexx.blogspot.com/]

    OdpowiedzUsuń
  11. mmmmmmm londyn. pamiętam go. byłam :)
    http://heskin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Byłam w Londynie. Co prawda, spodziewałam się czegoś innego, większych luksusów. Trochę się zawiodłam, ale to nie świadczy o tym, że nie kocham tego miasta. Jak byłam, to akurat było bardzo deszczowo, ale to nie dziwne. :)
    Jednak, ja marzę o napisaniu książki :D tylko..
    Świetny blog, dodałam się do obserwatorów i życzę spełnienia marzeń!

    Mój blog dopiero się rozkręca. Poszukuję do niego czytelników, więc jeśli skomentujesz, zaobserwujesz, czy polecisz, będę bardzo wdzięczna! :) Dziękuję ogromnie z góry.

    http://blondoptymistka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Też chętnie odwiedziłbym Londyn. ^^
    Jest ciekawie, bardzo fajnie. Pewnie jeszcze wpadnę. ;)

    Zapraszam na mojego bloga, coś jak 'e-pamiętnik' prowadzony przez chłopaka :)
    http://meskibloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja w Londynie nie byłam - ale chciałabym. Ten tatuaż fajny, ale ja nie lubię za bardzo takich napisów czy coś. Ja chcę być aktorką, ale jak wyjdzie? Nie wiem.

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Londyn... Jak byś już tam pojechała to zabierz mnie ze sobą ;) Zapraszam do mnie :) http://kontynentalna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja ogólnie chciałabym zamieszkać w Anglii. Właśnie w Londynie. To według mnie jest właśnie miasto marzeń. Trzymam kciuki, by ten plan się powiódł. c:. Ładny ten tatuaż.
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Anglia... Osobiście nie lubię takiej pogody jak tam panuje, ale może się skuszę, kto wie ? :)

    http://zaczytanakasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do twojego komentarza pod moim postem -
      To tak na pewno kiedyś zrobię taki post o tym jak żyję się w Anglii. Teraz ci powiem że ludzie są tam tolerancyjni i mili. Ale pogoda jest okropna. Ciągle deszcz.. Ja bym chciała jeszcze wyjechać do Hiszpanii na 5 lat. ^^ Ale to chyba nie wypali.
      No i kiedyś zrobiłam taki post o Anglii ale tam opisałam co się dzieje w szkole i wgl możesz zobaczyć - http://magiczna-moda.blogspot.co.uk/2013/05/moje-zycie-w-anglii.html

      Zapraszam na nowy post - magiczna-moda.blogspot.com

      Usuń
  18. Zawsze chciałam mieszkać za granicą, w Londynie z chęcią *_*
    http://pisanietomojehobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Przeczytałam posta, komentarze... I kuje mnie w oczy jedna myśl: wszyscy chcą wyjechać za granicę, nikt nie chce zostać w Polsce i dożyć tu szczęśliwej starości. Marzą wam się tatuaże, praca w show-businessie i wyjazd z naszego kraju, który wbrew pozorom, nie jest taki straszny. Przyznam, że też chcę wyjechać, ale tylko w jednym konkretnym celu, jakim jest ślub z dziewczyną - dziś w Polsce nielegalny.
    Z resztą to nieważne. Najbardziej boli mnie to, że Polacy nie mają za grosz patriotyzmu. Jasne, bić się na wojnie umiemy i jak się wszystko wali to posklejamy, ale w życiu codziennym? Potrafimy narzekać i marzyć o wyjeździe do Londynu, aby myć podłogę w Macu. Doobra, chyba mnie poniosło z tym mackiem, ale nie łudźmy się, że po przyjeździe do miasta robota spadnie z nieba... I być może zbytnio uogólniam, a przynajmniej mam nadzieję, że tak jest.
    Zastanówcie się jeszcze raz. Popatrzcie na historię Polski, która jest dramatyczna i piękna. Popatrzcie na teraźniejszość na którą tylko zrzędzimy. Popatrzcie na przyszłość, którą sami budujemy.
    Jasne, jeśli będąc w Polsce dostaniecie tam pracę - gratuluję. Ale nie myślcie, że tam o nią łatwiej, bo to bzdura (a przynajmniej w większości).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! ^^ Chyba rzeczywiście za szybko uogólniłam i pisałam w emocjach ;p No cóż, nie wiedziałam, że jesteś Niemką - piszesz świetnie po polsku ;)
      A co do twojego komentarza - nie mam nic do wyjazdu za granicę w poszukiwaniu pracy ;p Chodziło mi po prostu oto, że Polacy (ogólnie, jako naród) ma tendencję do niskiej samooceny siebie i naszego kraju ;( Cały czas sami siebie porównujemy do Wielkiej Brytanii, Niemiec, Danii, Norwegii... A przynajmniej tak to się odbywa w moim środowisku >.< I dobija mnie trochę fakt, że wszyscy chcą z Polski wyjeżdżać, mimo iż jest piękna <3 A z tym show-businessem: to tak, do bloggerek komentujących xd Prawie każda chce zostać: aktorką, wyjechać za granicę, zrobić tatuaż ;) Po prostu tak mi się rzuciło w oczy. Za pomysł z policją - podziwiam ^^

      PS: Pisze się lesbijki - lesby jest obraźliwe ;c

      PPS: Jestem biseksualna. I na nietolerancję można natrafić wszędzie, Polska niestety nie jest wyjątkiem, ale nawet we Francji (gdzie małżeństwo homoseksualne jest legalne), spotyka się nieciekawe spojrzenia czy kąśliwe uwagi ;) W sumie moi znajomi zareagowali bardzo dobrze <3 Nie mieli nic przeciwko i po prostu to zaakceptowali ;3

      Usuń
  20. mam podobne marzenia jak ty.. też chcę wyjechać do Londynu .. Tak bardzo podoba mi się te miasto.. i też chcę zrobić sobie tatuaż . jakiś mały, subtelny :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdego koma się odwdzięczam, oraz motywuje mnie do dalszej pracy :))
Komentarze typu, fajny blog wbij do mnie, traktuję jako spam.