sobota, 29 czerwca 2013

Wakacje!!

  Witajcie ;) Przepraszam że dwa dni nie dodałam żadnej notki, ale brak czasu mi na to nie pozwolił.
Od poniedziałku do czwartku nie było mnie w szkole, od jakiegoś czasu mam problemy ze spaniem więc zasypiałam dopiero około 4:00 i wstawalam w dzień i tak co noc, więc bałam sie ze zaśpię na zakończenie roku to wolałam z czwartku na piątek nie spać by się nie spóźnić i wyrobić z czasem :)
Jak już wam pisałam nigdy nie dogadywałam się ze swoją klasą... ale jak wszyscy płakać zaczęli i tak pomyślałam że już nigdy z nimi nie siądę do ławki to tak smutno mi się zrobiło, więc musze ich zapamiętać jedynie z jak najlepszej strony. Najśmieszniejsze w całym zakończeniu było to że jak nauczyciele zaczęli płakać że odchodzimy ;D chłopacy w moim wieku wyszli na środek, załączyli muze, ściągnęli garniaki rzucając w tył ;D powiedzieli ze pragną zaśpiewać piosenkę chociaż nie każdy potrafi ;) strasznie fałszowali, ale nauczyciele tak się zdziwili ze oni płaczą a tu chlopacy śpiewają ,, to już jest koniec, nie ma już nic, jesteśmy wolni itd, itd,, wszyscy zadowoleni jak nwm ;D. Mój kolega z klasy kupił takiego szczurka czy mysz sama nwm co to było z czerwonymi oczami i chciał póscic na zakończenie na środek hali, ale niestety nasz wychowawca go zobaczył i kazał schować by dyrektor nie zauważył ;DTak mi sie ten szczurek spodobał... był cały biały i taki oswojony i prześliczny  ze chyba sama sobie takiego kupię ;]  Ogólnie zakończenie roku uważam za udane ;)
Po zakończeniu poszłam z koleżanką zanieść kopię świadectwa i egzaminu gimnazjalnego do liceum klasy mundurowej... spotkałam starą koleżankę która jak ja idzie do klasy mundurowej, opowiedziałam jej swoją sytuację z ocenami, ze mam takie slabe i cały rok zawaliłam, a ona do mnie ze jak sie dostane to mnie przypilnuje i nie pozwoli mi wychodzić ze znajomymi, tylko się uczyć :D  Okazało się jeszcze że muszę napisać życiorys... OMG nwm jak ja to napisze ;o !! No ale cóż... jak mus to mus.
Strasznie się boje że sie nie dostane, a wiecie jak bardzo mi zależy więc proszę!! trzymajcie kciuki ;( muszę się dostac ....
Jeszcze dodam ze tak spodobała mi się ta mysz od kolegi ze chyba sobie taką kupię *_*.
                                                                  Już wam nie przynudzam :D więc konczę Pozdrawiam ;**

14 komentarzy:

  1. NIe przenudzasz:) nigdy nie słyszałam, że trzeba pisać życiorys, ja dopiero idę do gimnazjum

    OdpowiedzUsuń
  2. W końcu holiday

    OdpowiedzUsuń
  3. Dasz radę napisać, na pewno! :D Wierzę w Ciebie. Super, że wakacje. Życzę udanych :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie się cieszę wakacjami *-*

    http://tysia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdy ja opuszczałem liceum, poszedłem z kumplami na wilką pizzę i "soczek". Gdaliśmy chyba kilka godzin a na końcu obiecaliśmy sobie, że jakoś się spotkamy. Kontakt jednak się urwał, ale nie ma problemu, bo na studiach znajomych nie brakuje, pizzy też xD

    Jeżeli komuś się nudzi to zapraszam
    http://nudo-lamacz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog! Będę trzymać kciuki ^^ Ja mam cudowną klasę i pomimo że zobaczę ich jeszcze we wrześniu już za nimi tęsknię ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja także się rozstałam w tym roku ze swoją klasą :( Będę tęsknić :c Fajnie że wakacje :D pisanietomojehobby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki za napisanie życiorysu ! *_*

    Zapraszam : cutebeautylovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze że podchodzisz do tego tak, żeby zapamiętać ich najlepsze strony, nie ma co się zamartwiać i trzeba iść dalej, nowa szkoła będzie wspaniała <3
    Udanych wakacji ! ♥
    littleworldnessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia z życiorysem >>
    smuszka12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie martw się, z życiorysem sobie poradzisz :) Wierzę w Ciebie <3 Obserwujemy ? Życzę miłego dnia i udanej niedzieli !
    lovemydreams18.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. trzymamy kciuki :) + obserwujemy? ja już :) zapraszam do mnie http://werkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze marzyłam o klasie mundurowej *.* Ale u mnie nigdzie nie ma... tylko technika :/
    tosamocozwykle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdego koma się odwdzięczam, oraz motywuje mnie do dalszej pracy :))
Komentarze typu, fajny blog wbij do mnie, traktuję jako spam.