niedziela, 30 czerwca 2013

Filmowa niedziela


Dziś kompletnie nic nie robiłam ;) Tylko leżałam cały dzien w łóżku oglądając filmy. Więc polecę wam moje ukochane *o* które oglądałam dziś pierwszy raz. Tak więc jeśli lubicie filmy romantyczne, lub filmy akcji to polecam ,,A więc wojna,, przecudowny film :D i nawet śmieszny ;]  Tutaj macie krótki opis: Dwaj tajni agenci zakochują się w tej samej kobiecie i rywalizując o jej względy wypowiadają sobie wojnę na śmierć i życie, korzystając z doświadczeń, które zdobyli w ciągu wielu lat wykonywania skrajnie niebezpiecznych zadań.. To jest pierwszy film który mi się strasznie spodobał, a drugi to,, eurotrip,,  :D Też bardzo fajny film ;)  Tutaj krótki opis:Film opowiada o losach świeżo upieczonego absolwenta szkoły średniej Scotta Thomasa. W dniu ukończenia liceum opuszcza go dziewczyna, jego życie zaczyna się walić. Po powrocie do domu otrzymuje maila od "Mieke", przyjaciela z Niemiec. Internetowy znajomy proponuje mu spotkanie. Przerażony męskim brzmieniem imienia Scott uznaje, że "Mieke" to kolejny internetowy świr, który przez sieć poszukuje partnera, zniesmaczony blokuje więc dostęp do swojej skrzynki. Tu film mógłby się skończyć, jednak brat uświadamia Scotta, że Mieke to żeńskie imię i chłopak postanawia wyruszyć na poszukiwania mailowej przyjaciółki.  
Inne filmy które oglądałam niezbyt mi się podobały :D Niedawno oglądałam nowy film ,, Wiecznie żywy,, tylko że trzeba czytać napisy ;) ale naprawdę POLECAM !! <3 
Z seriali najbardziej kocham ,, skins,, jest to mój ulubiony brytyjski serial w którym gra nicholas hoult *_* poprostu kocham tego aktora :D.


Teraz nie mam pojęcia co fajnego mogę obejrzeć ;( nigdzie nie umiem nic znaleźć, mam nadzieje ze mi polecicie jakies filmy :D 

14 komentarzy:

  1. Ja polecam film '' FLICKA '' może już oglądałaś ?
    Mi się on bardzo podobał , trochę na nim
    popłakałam
    :D Może z tych filmów co wymieniłaś sobie obejrzę;p
    Obserwuje i liczę na to samo :)
    Zapraszam : cutebeautylovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam "Wielki Gatsby" i "Kac Vegas 3"

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam Eurotrip. Też mi się podobał. ;)
    Mój ulubiony film to "igrzyska Śmierci", został utworzony na podstawie książki. Świetny jest, ale to też zalezy od gustu. ;)

    zapraszam do mnie --> glamorien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie widziałam żadnego filmu z podanych niestety. Chętnie się z nimi zapoznam w najbliższym czasie. Też cały czas oglądam filmy w wakacje i leże w łóżku :P
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja gustuję w kryminała i sensacyjnych itp.
    oglądałaś może "Parker" albo "Se7en" ? :)

    http://zaczytanakasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja polecam "Kłamca, kłamca" i "Pitch Perfect"

    OdpowiedzUsuń
  8. To tylko sex POLECAM !
    Wspaniała komedia z Justinem Timberlake :)

    Pozdrawiam
    lovemydreams18.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooo Eurotrip doskonała komedia :) Bardzo mi się podobała.Polecam bardzo film -> zapaśnik oraz za wszelką cene wspaniałe filmy a jakie wzruszające. Obserwuję. Zapraszam do mnie -> http://koniecprawiezawszejestpoczatkem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. No właśnie, nareszcie wakacje i zaczną się seanse filmowe. Żadnego nie oglądałam, z tych co wymieniłaś. ;)


    Wpadniesz i skomentujesz?
    http://kina-iza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Żadnego nie obejrzałam z tych co wymieniłaś, ale po twojej recenzji, spróbuje je obejrzeć :)
    świetny blog, bardzo mi się tu podoba :)
    będę tu zaglądać częściej ;)
    zapraszam do mnie :)
    http://the-lives-of-two-friends.blogspot.com/
    + obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Żadnego z wyżej wymienionych filmów nie widziałam, ale po tak dobrej recenzji na pewno zobaczę:)

    http://blog-na-czterech-lapach.blogspot.com/
    http://e-psiak.blogspot.com/ NOWY BLOG!!!

    POZDRAWIAM H&O

    OdpowiedzUsuń
  13. I także ja żadnego z nich nie oglądałam. Na "Wiecznie żywy" miałam iść do kina, ale jednak się nie udało.. (no i może dobrze) :D Poza tym, jak będę miała wolny czas to pewnie obejrzę, któryś z wymienionych. :)

    Zapraszam na nowe notki :)
    http://blondoptymistka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie oglądałam żadnego ;c

    http://happiness-29.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdego koma się odwdzięczam, oraz motywuje mnie do dalszej pracy :))
Komentarze typu, fajny blog wbij do mnie, traktuję jako spam.