niedziela, 23 czerwca 2013

Siema ;)

      Witajcie, nie wiem dlaczego ale zawsze jakoś trudno mi zacząć... :D może na początek się przedstawię... mam na imię Kaja, rocznik 1997, urodziłam się w Niemczech mieszkałam tam jakiś czas, później przyjechałam do  Polski do małego miasteczka w województwie opolskim, jakiś czas później moi rodzice się rozwiedli i zamieszkałam w większym mieście jak widać dotychczas miałam skomplikowane życie choć wiele mnie nauczyło... jest wiele fauszywych ludzi których dopiero poznałam w tym większym mieście....zostałam raz wykorzystana przez chłopaka, upił mnie później na szczęście do niczego nie doszło choć jedno się zdarzyło czego raczej wolelibyście nie czytać. Jeśli chodzi o zainteresowania to lubię czytać książki (tylko o wampirach), kocham konie, często piję fantę <3 i lubię placki :D Bloga założyłam ponieważ dotychczas pisałam pamiętnik ale mam dwie siostry które lubią mi grzebać w rzeczach więc jednak nie mam prywatności w pokoju :D Mam nadzieję ze ktokolwiek czasami przeczyta jakiegoś posta i doradzi mi w trudnych sytuacjach  
                                                                                                                         Pozdrawiam :*

18 komentarzy:

  1. Fajny blog :-)
    historia-joanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuu, w Niemczech - jakie miasto ?
    http://niebieski-kolczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja siostra też lubi grzebac w moich rzeczach xd Fajny blog ;) http://pisanietomojehobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie zaczełaś, bo nie którzy to strasznie przynudzają -_-
    Strasznie dużo w twoim życiu się dzieje ;)
    Napewno wpadnę tu jeszcze

    tiniandtini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem uzależniona od blogów i nie umiem pisać pamiętników, muszę sie uzewnętrznić na maksa. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się ciekawie ; * bedę tutaj wpadać ! :)
    Zapraszam do mnie ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez rocznik 97 ;p Mamy tyle samo lat xD
    Ale frajer z tego chłopaczyska ale chętnie bym o tym wydarzeniu poczytała..
    I racja nie przynudzilas mnie xD
    Zapraszam http://pieknoczytania-recenzje.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  8. dużo się w twoim życiu dzieje, więc blog na pewno nie będzie nudny, powodzenia i wytrwałości w jego prowadzeniu :) obserwuję i pozdrawiam :D

    http://spadam-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. życie dało ci w kość :(
    współczuję :/

    u mnie nie ma aż takiej tragedii, ale podobnie na chłopaku sie zawiodłam, a prawdziwych przyjaciół trzeba odpowiednio dobierać...

    no cóż, czekam na więcej :)

    http://zaczytanakasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę fajnie zaczyna się twój blog. Będę go obserwowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapowiada się ciekawie :)
    Napewno jeszcze tutaj zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawie zaczęłaś :) Widzę, że sporo w życiu przeszłaś, chyba każda dziewczyna ma za sobą jakąś niefajną przygodę z chłopakiem, ale trzeba iść do przodu :)
    sanderusbloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście musiałaś już wiele przeżyć w życiu. Przynajmniej nauczyło Cie to, że trzeba uważać przy wyborze znajomych.

    http://tamana-and.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Skąd ja to znam- grzebanie w rzeczach przez rodzeństwo -.-

    OdpowiedzUsuń
  15. Uu,dwie siostry - ja mam trójkę braci,ale dzięki Bogu raczej grzecznych,no i wszyscy są młodsi, to łatwiej sobie z nimi poradzić ;) Podziwiam cię za ten początek - nie opisujesz tu niby aż tak dużo,ale zachęca do czytania bloga i sugeruje klimat dalszej jego części, chciałabym umieć to tak zgrabnie napisać *-*

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej!
    Ten blog zapowiada się ciekawie.
    Zapraszam: http://magia-my-world.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny blog dodaje do obserwowanych ;))
    www.paaamelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdego koma się odwdzięczam, oraz motywuje mnie do dalszej pracy :))
Komentarze typu, fajny blog wbij do mnie, traktuję jako spam.