wtorek, 25 czerwca 2013

Nudny dzień...

  Od tygodnia chodzę na siłownię, tzn. biegam, jeżdżę na rowerku, oraz ćwiczę na orbitku, jestem z tego zadowolona ponieważ czuję sie lżej i wszyscy mówią że schudły mi nogi :D Dziś nie było mnie w szkole i nie robiłam nic specjalnego oprócz siedzenia na necie i spania :D
  Ostatnio będąc w centrum handlowym spotkałam mojego starego przyjaciela, i jego dziewczyne-starą  przyjaciółkę... umówiliśmy się że spotkamy sie wieczorem w barze więc poszłam, zawsze byliśmy najlepszymi przyjaciółmi więc z nim mówiło mi się na luzie, ona wydawała się jakby była zazdrosna, przykro mi z tego powodu bo kiedyś nie umiałyśmy wytrzymać dnia bez rozmów a teraz odziczała i w ogóle ze mną  nie gadała :( i zła była ze on rozmawia ze mną, a mniej z nią, w końcu on ją kocha więc nie wiem co ją tak denerwowało...
   Strasznie się boję... w tym roku zawaliłam wszystkie oceny, więc świadectwo będzie słabe, a kończę gimnazjum i dałam podanie do liceum do klasy mundurowej, bardzo mi zależy na tym kierunku i nie mam pojęcia czy się dostane.. jeśli nie to nie wiem co zrobię ze swoim życiem bo na niczym innym mi nie zależy.
Chociaż słyszałam że jeśli czegoś bardzo się chce to trzeba w to wierzyć i to się spełni, więc mam nadzieje ze wszystko pójdzie po mojej myśli ;)

Teraz pomijając temat polecę wam moją ukochaną książkę ,,Piękni i Martwi,, <3    
Opowieść o pragnieniu miłości, niebezpieczeństwie i przeznaczeniu.

Niesamowita love story o niebezpiecznym uczuciu, za które można zapłacić życiem…

Nie czują nic poza jednym: potrzebą odnalezienia własnej duszy…

Są piękniejsi, doskonalsi, silniejsi. Nie muszą spać, jeść ani pić. Muszą tylko jedno: odnaleźć własną duszę. Wtedy wrócą do życia. Ale za straszliwą cenę…

Po tajemniczej śmierci rodziców siedemnastoletnia Renee zostaje wysłana do szkoły na drugim końcu Ameryki. W Akademii Gottfrieda wykłada się filozofię, historię zapomnianych cywilizacji i łacinę – martwy język. W łacinie najlepszy jest zagadkowy i piękny Dante. Od pierwszej chwili Renee wie, że są sobie przeznaczeni. Czemu więc Dante boi się ją pocałować?

Akademia Gottfrieda ma też inne tajemnice. Powoli Renee odkrywa mroczną historię szkoły i z przerażającą jasnością uświadamia sobie najstraszliwszą prawdę: jej ukochany może się stać jej zabójcą…

Poprostu kocham tą książkę *_* jest cudna, i aktualnie czytam jej drugą część :D 
                                                                   Na dziś to tyle. Pozdrawiam :** 

21 komentarzy:

  1. haha bałam się, że tylko ja spędzam tak ciekawie dni kiedy nie jestem w szkole, ale dobrze, że nie sama marnuję dni przed komputerem :D a co do liceum to na pewno wszystko pójdzie po twojej myśli, dobre nastawienie to podstawa! ;) pozdrawiam :D

    http://spadam-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja do szkoły nie chodzę już od czwartku zeszłego tygodnia :P. Ja też musiałabym wybrać się na silownie i poćwiczyć xD

    Pozdrawiam, http://just-all-about-us.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. xD ja musiałem poprawiać 8 sprawdzianów w 2 tyg ale się udało ;p a ty się nie martw na pewno zdasz ;p ps. fajny blog ;] http://smookeweed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też chodzę do szkoły mundurowej xD ale na szczęście zaliczyłam pierwszy rok technikum oceny nie są najwyższe ale i tak jestem dumna że mam chociaż średnia 3,75 bo bałam się już że nie zdam i że mnie usuną ze szkoły xD no ale dałam rade :D
    a tak książka to kolejna książka na liście książek które chce przeczytać ehhh ona ciągle rośnie
    Polecam Ci (o ile nie czytałaś) książkę Szeptem Becki Fitzpatrick jest świetna no i oczywiście wszystkie części polecam ( Szeptem, Creskendo, Cisza, Final) to o upadłych aniołach nemfilach itd też coś o miłści która moze doprowadzić do śmierci, na serio polecam : D !
    Pozdrawiam Myszka ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo, to widzę, że aktywnie jest już od tygodnia. Gratuluję schudnięcia w nogach. Nie martw się o świadectwo.
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tam świadectwo :D
    Na pewno przeczytam książkę! :) Wydaje się być na prawdę ciekawa! ;)
    Świetny blog :)) Obserwuję :3
    http://julie-juuliee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog , bardzo ciekawie piszesz ! Zapraszam na mój : cutebeautylovee.blogspot.com .
    Kom=Kom
    Obserwacja=Obserwacja
    :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę ci żebyś dostała się do tej szkoły ^^ Świadectwo z jednego roku to nie wszystko ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog . Zgadzam się z tobą , że ta książka jest świetna . :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta książka jest wspaniała :3
    Zapraszam na http://moje-kolorowe-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia w dostaniu się do szkoły. A Książka zachęca :)
    http://klepsart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. powodzenia mam nadziję że się dostaniesz do twojej wymarzonej szkoły też uwielbiam tę książkę lecz nie moge przeczytać 2 części bo nie ma jej w bibliotece i szkoda mi twojej przyjażni z twoja przyjaciółką ja mam fałszywa przyjaciółkę :( zapraszam do mnie http://alwaysfightforwhatyoulove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam wielka ochotę przeczytać tę książkę :)


    recenzje-ksiazek-nikoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Z opisu ta książka trochę przypomina mi Delirium
    O dziewczynie, Lenie która żyję w świecie gdzie miłość jest zakaźną chorobą.
    Ja mam taką przyjaciółką która mnie odstawiła na bok, dla innej dziewczyny.
    Teraz istnieje dla niej tylko wtedy gdy ta mnie potrzebuję. :L
    Ale mam też inne przyjaciółki które nigdy mnie nie zostawią <3

    Zapraszam na mój blog - magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny jest Twój blog. Przeczytałam kilka notek i stwierdziłam, że będę odwiedzać Cię częściej.
    Książka po opisie jest bardzo ciekawa i z chęcią bym ją przeczytała. Dzięki :)
    Zapraszam Cię do przeczytania mojego opowiadania, które właśnie tworzę;
    http://niewolaistot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też zawaliłam ten rok nauki ;c Tyle, że jestem w drugiej gimnazjum i mam szansę poprawy w 3 klasie.

    Fajny blog ;) Obserwuję ;*
    http://happiness-29.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę samozaparcia :D ja bym po 2 dniach pewnie nie ćwiczyła xd
    mam nadzieję, że wpadniesz do mnie na peppermint-september.blogspot.com Dopiero zaczynam, ale marzę o tym aby znaleźć swoich stałych czytelników. Jeśli mnie zaobserwujesz na pewno się odwdzięczę :3

    OdpowiedzUsuń
  18. Super blog :D Książkę może przeczytam, bo kocham czytać <33
    Będę wpadać i zapraszam do siebie. http://pisanietomojehobby.blogspot.com/ Dodałam nowy rozdział, a prosiłaś, żebym poinformowała ..;d

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie przejmuj się tą dziewczyną, zawsze masz swojego przyjaciela, ja właściwie mam często większe zaufanie do chłopaków i zauważyłam że ze swojej klasy też większość osób których lubię to chłopacy xd
    Wydaje się bardzo ciekawa ta książka, muszę przeczytać :)
    http://littleworldnessy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. też bym bardzo chciała pojechać do Londynu xD

    swiat-wedlug-wikii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdego koma się odwdzięczam, oraz motywuje mnie do dalszej pracy :))
Komentarze typu, fajny blog wbij do mnie, traktuję jako spam.