wtorek, 2 lipca 2013

Odchudzanie

Witajcie kochani ;) Ten post będzie bardziej dla dziewczyn które chcą schudnąć lub poprawić swoją kondycję. Tak więc mam nadzieję że ten post pomoże wam coś...
Otóż jak już wspominałam od dwóch tygodni chodzę na siłownię, trenerka poleciła mi na wzmocnienie kondycji pewne tabletki tak zwane L-karnityna, podobno nic nie szkodzą więc co mi szkodzi? Kupiłam sobie takie z najgorszej firmy, to znaczy z najtańszej ;) wiadomo, jeśli macie pieniądze to polecam te z lepszych firm za duże pieniądze. Ja mam z firmy naturell za około 20 zł tak wyglądają moje jak na zdjęciu ;) jest ich 60 sztuk , nie łykam ich nie wiadomo ile na dzień tylko pół godziny przed siłownią biorę jedną, podczas ćwiczeń jak zaczęłam je brać mam więcej energii, mogę więcej ćwiczyć i w ten sposób poprawiam sobie kondycje ;) poprostu nie męczę się tak jak wcześniej, więc na prawdę polecam.
Jeżeli chcecie schudnąć to musiałybyście brać te tabletki i ćwiczyć!! bez ćwiczeń nie schudniecie, oraz wiadomo mniej jeść :D Co do ćwiczen to tak około 60-90 minut dziennie, lub co dwa dni ;) ja ćwiczę co dwa dni ponieważ miesnie muszą mieć czas na regenerację. Kiedyś jak ćwiczylam codziennie, zaczęły robić mi się skurcze i byłam strasznie przemęczona więc nie polecam. Na internecie możecie znaleźć dużo złych opinii o tych tabletkach ze szkodzą czy coś, ale jak mi trenerka mowiła i jak sądza lekarze, gdyby ten lek był niebezpieczny to wcale nie bylo by go w aptekach. Jeśli będziecie brały neiwiadomo ile tych tabletek na dzien, i przetabletkujecie się to co się dziwić że dziewczyny mają skutki uboczne. Mam nadzieję że ta notka komukolwiek pomoże...Oczywiście jeśli się odchudzacie, lub poprawiacie kondycje bez żadnych tabletek to gratuluje ;) to jest tylko taki dodatek jak dla mnie do ćwiczeń. Pozdrawiam ;**

11 komentarzy:

  1. Ta notka to coś dla mnie ! Aktualnie jestem na diecie i chcę się pozbyć kilku kilogramów :) Może się skuszę nawet na tabletki. Super post <3

    Pozdrawiam
    lovemydreams18.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale z tym jedzeniem nie jest tak by jesc mniej.. po prostu jesc mniej a czesciej. Zeby nie.podjadac :D

    Sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja ćwiczę codziennie, ale nie po to, by chudnąć, po to by utrzymać kondycję. nie mam potrzeby zrzucania zbędnych kilogramów, bo figurę mam dobrą. ;P
    odskoczę trochę od tematu. ;) ciekawie piszesz i w ogóle masz fajnego bloga. ;D

    glamorien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Słowac opracowali nowy system diet nie 3 razy dziennie, tylko 7 ale mniej i wtedy można schudnąć o 0,43 kg więcej niż jedząc 3 razy dziennie co daje dużo lepszy efekt ^^

    http://zaczytanakasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Notka to specjalnie chyba dla mnie. Moje wybawienie hehe :D
    Ja zawsze chcę się zabrać za odchudzanie, ale nie umiem. :c
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy blog, fajne porady . Bardzo mi się podoba :)

    Zapraszam do mnie http://modowelove1.blogspot.fr/ :3

    OdpowiedzUsuń
  7. W wakacje to ja zawsze się odchudzam <3
    Ciekawe porady - pewno skorzystam jak to ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. zostałaś nominowana do "Liebstat Blog Award" :)
    wejdź na mojego bloga. : nossa4.blogspot.com a dowiesz się więcej w ostatnim poście. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dobre rady dajesz,będę częściej studiowała Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przydatna i ciekawa notka :D

    OdpowiedzUsuń

Za każdego koma się odwdzięczam, oraz motywuje mnie do dalszej pracy :))
Komentarze typu, fajny blog wbij do mnie, traktuję jako spam.