poniedziałek, 22 lipca 2013

Filmowy weekend ;)

Witajcie :)) Tą sobotę i niedzielę spędziłam oglądając filmy tak więc napisze krótkie recenzje, może wam się spodobają i obejrzycie któregoś ;p
Jeśli lubicie Cameron Diaz to polecam wam z nią film, ,,Zła kobieta,,  Elizabeth Halsey (Cameron Diaz) jest nauczycielką, której nie zależy. Jest wulgarna, bezwzględna i zupełnie nieodpowiednia na to stanowisko. Pije, pali i marzy tylko o tym, żeby jak najszybciej rzucić tę robotę. Porzucona przez narzeczonego, rozpoczyna intrygę, której celem jest uwiedzenia przystojnego i bogatego Scotta (Justin Timberlake). O jego względy musi jednak walczyć z energiczną Amy (Lucy Punch) jednocześnie odrzucając uporczywe zaloty nauczyciela wychowania fizycznego (Jason Segel). Knowania Elizabeth i ich nieoczekiwane konsekwencje zszokują jej uczniów, współpracowników, a co więcej nawet ją samą. Film nawet podobał mi się bardzo, ponieważ nie dość że lubię tą aktorkę to czasami można było się pośmiać :D Więc polecam <3 





Kolejny film który przypadł mi do gustu to  ,,Jeden dzień,, Emma (Anne Hathaway) i Dexter (Jim Sturgess) poznają się w noc ukończenia szkoły - 15 lipca 1988 roku. Ona jest dziewczyną z klasy robotniczej, ma ambicje, marzy o uczynieniu świata lepszym. On jest bogatym uwodzicielem, który pragnie, by świat układał się tak, jak on tego pragnie. Postanawiają spotykać się ze sobą 15 lipca, każdego kolejnego roku. Przez  następnych dwadzieścia lat dowiadujemy się o ich miłościach, złamanych sercach, sukcesach, ziszczonych nadziejach i niespełnionych marzeniach.Film polecam wszystkim osobom. Miło się oglądało :))








Oraz ,,Jak urodzić i nie zwariować,, Komedia w gwiazdorskiej obsadzie na podstawie bestsellerowego poradnika dla przyszłych rodziców "W oczekiwaniu na dziecko". Poznaj pełne nieoczekiwanych zwrotów akcji, splatające się ze sobą historie pięciu par, które stają przed wyzwaniami zbliżającego się rodzicielstwa. Guru fitnessu Jules i gwiazdor tanecznego show Evan odkryją, że celebryckie życie na wysokich obrotach to nic w porównaniu z przygotowaniami do porodu. Wendy właśnie znajduje się w epicentrum burzy hormonów, a gromy, z imponującą precyzją, trafiają w jej męża Gary'ego. Alex, uczęszcza na spotkania "bracholi" – świeżo upieczonych ojców, którzy mówią, "jak to naprawdę jest". Rosie i Marco mają z kolei problem z zupełnie innej beczki: co zrobić, kiedy dziecko pojawia się jeszcze przed pierwszą randką rodziców? Wszyscy oni będą musieli odpowiedzieć sobie na pytanie: jak urodzić i nie zwariować…
Czyli jak mówi tytuł filmu,  jak urodzic i nie zwariować, film mi sie podobał, aktorzy też dobrzy :D


Mam nadzieję że jeśli nie macie czegoś oglądać to ktoś skorzysta :))
Oraz jeśli macie chwilkę to wejdzcie na ten blog http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/
i klikajcie w banner Sheinside, wystarczy tylko kliknąć, a będzie to wiele znaczyło dla dziewczyny prowadzącej tego bloga :) Pozdrawiam :**

19 komentarzy:

  1. Film ,, Jeden dzień" jest świetny kocham goo.!
    klaudussia-hehe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnie dwa filmy ogladałam i "Jeden dzień" meeega a ten pierwszy sobie dzis obejrze

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziś zabieram się za film "zła kobieta" i postaram się również opisać go na blogu. Jeśli chcesz, dodam że mnie zainspirowałaś :D Polubiłam Twojego bloga :) Jednak najpierw recenzja horroru, nad którą cały czas pracuję :) http://books-are-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. oglądałam z tego 2, a do trzeciego miałam się zabierać, ale nie starczyło czasu i tak jakoś mi umknęło... ale muszę powiedzie że fajne filmy przedstawiłaś ^^

    zapraszam do mnie ;)
    http://anuula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Recenzja tego pierwszego podobała mi się najbardziej - z chęcią bym go obejrzała.

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. słyszałam o tym trzecim i chyba skusze się go obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądałam 2 pierwsze filmy wymienione przez Ciebie. Jeden dzień nieco bardziej mi się spodobał:) Chyba muszę go obejrzeć jeszcze raz.

    pola-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. oglądałam ,, zła kobieta '' fajny film. a to ,, jak urodzić i nie zwariować '' ma fajną recenzję i podobno jest fajne mam w planach oglądnąć.
    http://dream-of-a-happy-live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Filmów nie oglądałam, ale może sie skusze :d
    smuszka12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę obejrzeć "Jeden dzień" i "Jak urodzić i nie zwariować" To coś dla mnie ^^ Ostatnio oglądam seriale, ale hm...według mnie więcej "uroku" mają filmy ;P
    Obserwuję ;)

    http://complywithyourdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmm muszę znaleźć czas żeby obejrzeć ;d http://diamentoowaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zla kobieta, widziałam, świetny, również polecam :D
    ten drugi fajnie się zapowiada więc na pewno obejrzę
    a ten ostatni to raczej nie mój klimat.
    Pozdrawiam Myszka ;3
    http://sekretczerwonejszminki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zła kobieta. Jak się nie mylę, to widziałam. A co do Jak urodzić i nie zwariować to wiele razy o nim słyszałam, a jeszcze się za ten film nie zabrałam. Muszę w końcu się wziąć do kupy i obejrzeć. :D
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Żadnego z tych filmów jeszcze nie oglądałam, ale od dawna planuję zobaczyć pierwszy, ale oczywiście brakuje mi czasu :D
    oll-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. O jak dobrze, bo zastanawiałam się jaki film dzisiaj popatrzeć, ale jak widzę z twoich opisań filmów, wszystkie są super!
    Super blog, koocham. ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie tu, fajnie :D by-mikki.blogspot.com

    Skomentujesz mój - Skomentuję twój
    Zaobserwujesz mój - Zaobserwuję twój!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zła kobieta to całkiem fajna komedia. Co do Jednego Dnia, to bardziej podobała mi się książka.
    Trzeciego filmu jeszcze nie oglądałam, ale zamierzam ;)

    takbardzoblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam film Jeden Dzień <3
    Co do trzeciego to nie oglądałam ale może spróbuję.

    OdpowiedzUsuń

Za każdego koma się odwdzięczam, oraz motywuje mnie do dalszej pracy :))
Komentarze typu, fajny blog wbij do mnie, traktuję jako spam.