sobota, 20 lipca 2013

Siemka ;]

Witajcie Kochani :** dziękuję wam za poprzednie komentarze, bardzo podniosły mnie na duchu :)
Jak już wam pisałam, prawie rozwaliłam związek własnej siostry (jeśli nie wiecie o co chodzi, czytajcie poprzedniego posta).  Wczoraj moja siostra wróciła do domu... powiedziała mi że jej chłopak powiedział że jestem popierdolona że na siostrę wypisuje kłamstwa :( choć jak już wam pisałam że ja pisałam mu  prawde, to moja siostra kłamała i mu wymyśliła historyjke że ten jej kolega jest naszym kuzynem, po moim smsie do niego, ona go przekonała że kłamałam. Jak mi siostra powiedziała te słowa co on na mnie nagadał, i na dodatek przy mojej mamie powiedziała o moim byłym którego ukrywałam przed moją mamą, powiedziałąm mamie że jadę po cukier, a wzięłam rower i pojechałam do koleżanki cała rozpłakana żeby się wyżalić. Wczoraj po prostu znów siostra  najechała mi na psychikę i prawie cały dzień po cichaczu płakałam. Przecież napisałam jej smsa że przepraszam, że mam wyrzuty sumienia chociaż nawet nie żałuję bo prawda jest najważniejsza, to ona zignorowała to. No ale cóż, jak już chce okłamywać swojego chłopaka to niech okłamuje, nie interesuje mnie już to ale gdy kiedyś mi się coś zapyta to na pewno nie będę kłamała.

Na szczęście dzisiaj jest już lepiej... gdy gadałam z moja siostrą to powiedziała mi że nie jest zła na mnie i że wie że już więcej tego nie zrobię bo mnie zabije. Nie zrobie już więcej tego, ale wiem swoje, i wiem że ona owinęła swojego chłopaka wokół palca że wierzy w każde jej kłamstewka. Po prostu nawet jak się wyprowadzimy i przyjdzie on kiedyś do nas to nawet za te słowa które na mnie powiedział i bardzo mnie zabolały nie będę z nim rozmawiała. W końcu był on 7 lat narkomanem, nie jest święty, nie skończył szkoły, i nawet dwie koleżanki od mojej siostry przez niego płakały czyli ze mną razem trzy dziewczyny, najechał nam za mocno na psychikę. I uważam że jest bezczelny, bo nie powinien obrażać siostry swojej dziewczyny. Ale postanowiłam sobie że nie będę się wtrącała. Niech sobie żyją własnym życiem. Ja mam swoje.

Pomijając temat. Na siłownię przestałam chodzić gdy się dowiedziałam, że nie bede chodziła do mundurówki, ale jak już wiem że mnie przyjęli za drugim razem. To na podwórku wieczorem godzinkę biegam, żeby poprawić kondycję :)

Teraz chciałabym wam przedstawić moje ulubione blogi, na które wchodzę praktycznie codziennie :)

Oto pierwszy http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/ dziewczyna prowadząca, tego bloga dodaje codziennie posty, robi konkursy, oraz nawet jeśli ma 50 komentarzy, za każdego się odwdzięcza.
Teraz mój drugi ulubiony blog http://sali-pno.blogspot.com/ prowadząca bloga aktualnie przez jakiś czas postów pisała nie będzie ale, z pewnością niedługo zacznie więc wbijajcie do niej.
I mój trzeci ukochany blog http://najlepsze-filmy-dla-nastolatek.blogspot.com/ dziewczyna pisze recenzje filmów, i na prawdę jak przejrzycie sobie jej posty to znajdziecie jakiś film dla siebie :) ja znalazłam :D  Myślę że chyba tyle chciałam wam napisać :) Pozdrawiam :**


13 komentarzy:

  1. nie przejmuj się tym chłopakiem, prawda i tak w końcu wyjdzie na jaw ;) http://roksanao.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. nie przejmuj się tym chłopakiem ;)
    + z podanych przez ciebie blogów znam 2.. ale na pewno zajrzę an ten trzeci ;)

    zapraszam do mnie ;)
    http://anuula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. To straszne, ale nie daj im tej satysfakcji i nie przejmuj się tym!

    Zapraszam do mnie ---> http://bookiza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przyjmuj się siostrą ona ma nie równo pod sufitem, jak można się umawiać z narkomanem -.-' a wjeżdża Ci na psychikę bo to daję jej satysfakcje, lubi czuć się lepsza od Ciebie, nie daj jej tej satysfakcji i nie pomagaj jej w okłamywaniu tego frajera, Ona na to nie zasługuję, normalna siostra nie zachowywała by się tak w stosunku do siostry, taka prawda...
    Więc głowa do góry i olej ją :D
    Pozdrawiam Myszka ;3
    http://sekretczerwonejszminki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej kurcze nie przejmuj się głowa do góry całe życie masz przed sobą, wiem coś o tym bo sama mam miłosny mętlik w głowie :*
    Pozdrawiam Ana
    http://fallen-queen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale mi Ciebie szkoda.. Nie martw się, nie bądź smutna, siostra za niedługo Ci wybaczy.. Mi siostra też bardzo najeżdża na psychikę, jakbym Ci powiedziała,jak mnie wczoraj zaszantażowała, ale nie chcę tego mówić publicznie. :P
    A i dziękuję za to,że "wyróżniłaś" mojego bloga.. I to jako pierwszego! Suodko c:
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym.
    + Kliknęłabyś na banner Sheinside na moim blogu? Jest pierwszy od góry po prawej stronie. Z góry dziękuję. c:
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Spoko blog.Nie przejmuj się tym!
    www.olapassions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze że tak do tego podchodzisz, nie ma co się dalej przejmować, bo tylko sobie życie będziesz psuła przez takiego idiotę ! Powodzenia w dalszym bieganiu i udanych wakacji ! <3
    Komentarz dopiero teraz, bo tak jak pisałam w swoim poście nie mam za bardzo dostępu do internetu, dopiero w środę będę mogła codziennie blogować :) No ale w końcu się odwdzięczyłam ;) littleworldnessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, że nic w gruncie rzeczy się nie stało... A tak co do blogów, znam ten pierwszy - bardzo go lubię :)

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przejmuj się!

    Znam blog Sali - równiez czekam aż będzie pisała posty!

    Obserwuję i liczę na rewanż;):

    bunnyandsnunny.blogspot.com

    Xoxo

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz mocną psychikę dasz radę !
    Nie przejmuj się, jeszcze się okaże, że miałaś rację zobaczysz ;)
    http://zaczytanakasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przejmuj się dasz radę.! <3
    + obserwuję
    klaudussia-hehe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. NIE PRZEJMUJ SIĘ, powiem niezwykle kulturalnie SRAJ NA TO !
    a tak w ogóle dziękuje za miłe słowa na temat mojego bloga, cieszę się że przypadł ci do gustu.
    <3
    najlepsze-filmy-dla-nastolatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdego koma się odwdzięczam, oraz motywuje mnie do dalszej pracy :))
Komentarze typu, fajny blog wbij do mnie, traktuję jako spam.