wtorek, 9 lipca 2013

Pogrzeb wujka

Witajcie, w sobotę był pogrzeb wujka (brata mojego dziadka) więc ja dziadek i moja siostra pojechałyśmy. Ja i moja siostra jak zwykle jakies odpały robiłyśmy ;o  hahaha o mało co to byśmy się na pogrzeb spóźniły ;D. Mój dziadek był przy kościele a my udawałyśmy że idziemy sie wysikać w las a poszłyśmy zapalić, ja nawet nie chciałam bo moja siostra pali setki a nie lubie mocnych więc stałam na czatach :D wrazie czego by nikt z rodziny nas nie zauważył, moja siostra miala jeszcze pół fajki  a trumna przyjechała, wszyscy zaczęli wchodzić do kościoła a my jedyne leciałyśmy haha ;D żeby zdążyć i zając miejsca, na szczęście na ostatni moment zdążyłyśmy ;) ogólnie wierze w Boga ale nie chodzę do kościoła, więc tak jakby nie znam tych wszystkich modlitw ani piosenek kościelnych. Ludzie za nami właściwie to stare dziadki za nami tak głośno śpiewali i fałszowali ze myślałam ze buchne ze śmiechu :D jeny połowa osób płakała że brat mojego dziadka nie żyje a ja i moja siostra czerwone ze śmiechu. Wiadomo że troszke mi smutno bylo że wujek nie zyje ale tak myślę że wszyscy kiedyś w koncu umrzemy, a dobrze że on umarł bo juz sie meczyć nie musi, a często chorował. Po mszy pochowali go, mialam zanieść na grób kwiaty haha :D ja wystraszona ze źle poloże poszłam zaniesc je, i nie było miejsca poprostu wszystko zajęte innymi kwiatami było, więc moje rzuciłam na inne i jak się odwrociłam to podobno wpadły do tej dziury na trumne :O o ja pier :D. Ja i moja sisotra pojechałyśmy na pogrzeb z myślą że sie potem najemy, :) ciocia do nas podeszła i powiedziała gdzie mamy przyjechać na ten obiad bo wynajeła sale, moj dziadek nei chciał tam być wiec nas podwiozł na tą wioche tak powiem :)  i było wiele osob i starych ludzi ktorych nie znałysmy haha siadłysmy sb w jenym miejscu ja zjadłam rosół, troszke drugiego dania, i  bardzo duzo ciasta ;o tak mnie brzuch bolał ja ja pierdziele, jak nikt nie patrzal to z siostrą postanowiłyśmy zajebac jeszcze ciasta, fanty i kilka napojów :D Jak to my. Moja siostra zjadła 18 klusek :D ona je po prostu kocha. Koło nas dziedział dziadek, jedna starsza babka i ich syn, był on około w naszym wieku, jego mama zaczęła do nas napierdalać kim my jesteśmy i jak sie dowiedziala ze to my to powiedziała ze cala wies slyszala o naszych przypałach z dziecinstwa jakie tam zrobilysmy, jej syn prawie buchnął śmiechem :)) ale dosyć fajniutki był :D haha  Potem poszłysmy sie przejsc, gadałyśmy z ludzmi z rodziny itd... Nie będę już wam nic pisała szczegółowo bo nie chce mi się ;))

13 komentarzy:

  1. Nominowałyśmy Cię do Liebster Blog Award ;)
    Więcej dowiedz się na naszym blogu :)
    http://the-lives-of-two-friends.blogspot.com/2013/07/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahahahahahhaha:D
    Super blog ! Pogrzeb udany ? xD
    Hahah ;)
    Zapraszam:
    cutebeautylovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh, więc wszystko się udało? + Super blog. ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, nie wiem czy cie juz obserwuje czy nie, ale zaczne jak tylko mój komp wyzdrowieje.

    Zapraszam do mnie
    http://well-fuck-no.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog ! !
    Zapraszam na mój i koleżanki ! ;d
    http://dwaspojrzenia12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. musiałaś się nieźle bawić, hah xd

    http://dusiabloog.blogspot.com/
    +jeżeli ci się spodoba to zaobserwuj, a postaram się odwdzięczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też zawsze z moją siostrą robimy odpały. Nawet w obliczu śmierci (czyt. pogrzebu) się śmiejemy. Raz pojechałyśmy na pogrzeb naszej cioci i nasza mama się rozryczała, a my się śmiałyśmy z jej ruszającej się brody XDDDDDDDDDDDDDD
    Nie tylko ty na pogrzebie byłaś czerwona ze śmiechu, bo my z siostrą też zawsze jak koło siebie jesteśmy to się śmiejemy. Na cały kościół raz się śmiałyśmy nawet, gdy była odprawiana msza.
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    + Zapraszam na konkurs, wystarczy kliknąć to na dole.
    Konkurs na design bloga :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz świetnego bloga ♥

    Może wpadniesz do mnie ? Dopiero zaczęłam ;)
    http://everyoneissmiling.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też zawsze z siostrą mam odpały ;p

    Dodaję się do obserwatorów i zapraszam do siebie - littlestocks.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja na razie przystopowałam z przypałami z siostrą wyjechała na obóz xD

    http://zaczytanakasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. O tak ciekawym pogrzebie to ja jeszcze nie slyszalam xD
    Ale lepiej tam niz ryczec ciagle ;D
    Pozdrawiam Myszka ;3
    http://sekretczerwonejszminki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej ! Właśnie nominowałam twój blog do dwóch nagród- „ The Versatile Blogger Award” oraz „ Libster Blog Awards”. Więcej informacji na stronie: http://life-is-brutal0.blogspot.com/2013/07/nominacje-d.html ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Huhuu kiedy ja ostatnio w kosciele bylam xD to niele sie bawilas na pogrzebie, tez nie umiem powagi utrzymac w odpowiednich momentach ;D

    Sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdego koma się odwdzięczam, oraz motywuje mnie do dalszej pracy :))
Komentarze typu, fajny blog wbij do mnie, traktuję jako spam.