czwartek, 25 lipca 2013

Mieszkać na wsi :O !?!?!?!

Witajcie moi kochani :*** jak już wam pisałam mieszkam narazie z dziadkiem, wcześniej mieszkałam z ojcem który mnie bił, i wyżywał się na mnie, siostrach i mamie psychicznie, cieszę się że odeszłyśmy od mojego taty, ale u dziadka też jest ciężko, mamy tylko jeden pokój na cztery osoby + pies.
 mój dziadek jest bardzo wredny, ciągle robi awantury, nie zrozumiecie mnie, co czuję ponieważ nigdy tego nie przeżywaliście, przynajmniej niektórzy. Moja mama z podziału majątku wygrała troszkę pieniędzy na dom ale zanim spłacą nam te pieniądze to 2 lata miną i bede pełnoletnia ;/ , odziwo wczoraj pojechałyśmy do cioci na wieś, ciocia powiedziała nam żebyśmy nie wydawaly tych pieniędzy na dom tylko przeprowadziły się do niej, i kupiły sobie z tych pieniędzy drugie auto i wydały na co chcemy... tzn. fajnie tam u starszej cioci jest, odremontowała dom  i jest dużo pokoi nowoczesnych ogólnie czadowo, tylko problem w tym że to wieś ;o ja nigdy nie lubiłam wsi, oraz nie lubiłam ludzi ze wsi, a teraz jeśli miałabym tam mieszkać, to tak żałuję tych słów które wypowiedziałam kiedyś moim koleżankom które mieszkają na wsiach... myślałam że ci ludzie są bardziej wieśniaccy a teraz sama bede tam mieszkała.
Wystarczy że pomieszkam tam z  3 lata, potem studia i się wyprowadzam więc źle nie bedzie a plusy są tez takei ze bedzie stac moją mame na prawo jazdy do mnie jak będę zdawała, na studia i nawet auto dla mnie!! :D więc może też powinnam się tam wyprowadzić :)) Może troszke bede się bała spać bo niedawno umarł syn mojej cioci :( i jej mąż czyli dwóch wujków, a ja się tak bardzo boje miejsc w których ktoś umarł .
Minusem kolejnym jest też to że będę miała troszkę daleko do szkoły, zimą autobusem będę musiała jeździć, a w jesien i lato oczywiście rowerem *_*.  Proszee podajcie mi jakieś jeszcze plusy mieszkając na ,,wsi ,, bo nie dość że jest daleko od miasta to to wies ;o .

32 komentarze:

  1. Ja mieszkam na wsi. I nigdy nie przeprowadziłabym się do miasta. Na wsi możesz odpocząć jest dużo ładnych miejsc.
    http://klaudussia-hehe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nigdy bym nie chciała mieszkać na wsi. Rok temu przyjechałam do kuzynki na wakacje. Miałam tam zostać na dwa tygodnie, a po niecałym tygodniu już przyjechałam. Nie umiałam tam wytrzymać. :D
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mieszkam na wsi i muszę powiedzieć, że do wsi i miasta trzeba po prostu przywyknąć. Moja babcia mieszka we Wrocławiu, więc doświadczyłam i mieszkania na wsi i w mieście. Nie wiem jak ty, ale mnie oba miejsca zamieszkania bardzo się podobają mimo, że tak bardzo się różnią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem fakt dlaczego cieszysz się, ze nie mieszkasz z ojcem. Mój jest uzależniony od alkoholu i ogl no ciężko z nim było. Ja też zmieniłam miejsce zamieszkania no ale mam o tyle dobrze, że z małego miasta jakim jest Starogard Gdański przeprowadziłam się do dużego miasta, czyli do Gdańska. Ale wieś to zupełnie nie moja bajka. Moja chrzestna też mieszka na wsi i średnio lubię te klimaty więc raczej nie dam rady podać ci rezultatów mieszkania tam ale na pewno dasz sobie rade i no tam będziesz miała leprze warunki mieszkalne i wgl więc powinnaś się cieszyć ze zmian :)
    Pozdrawiam Myszka ;3
    http://sekretczerwonejszminki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale historia. :( Tak jakoś mi się smutno zrobiło. Co do mieszkania na wsi, to mój tata dawniej tam mieszkał. Plusy to np. będziesz mogła jeździć konno <3 , we wsi wszyscy się znają, będziesz mogła spać w sianie, doić krowy ;-)))) Dawniej zawsze chciałam mieszkać na wsi, ale z czasem to się zmieniło :D
    http://dreamer-4ever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Smutne. Niestety tak jest w życiu. Dobrze, że się wyprowadziłyście. Myślę, że waro sie przeprowadzić na wieś. Hmm. Może i trudne, no ale masz przynajmniej wartościowe życie i osoby któr ekochasz. dasz radę!
    +lepsze życie z osobami któr elubisz
    +większa przestrzeń do życia
    +można odpocząć od życia

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mieszkam na wsi od zawsze i cóż nie uważam żeby ludzie ze wsi w tych czasach byli "wieśniakami"-nie widzę w zachowaniu ani wyglądzie różnicy między mieszkańcem miasta a wsi.
    Niestety według mnie jedynym plusem jest to, że jest ciszej, jest wiele miejsc gdzie można pobyć samemu. Ale za to jest daleko do szkoły, sklepów i nie ma żadnej rozrywki ;/

    http://complywithyourdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam rodzinę na wsi i jeżdżę tam co jakich czas i chciałabym tam zamieszkać na stałę... nie uważam żeby to było coś złego, a pod niektórymi sprawami żyję się tam lepiej niż w mieści ;)

    zapraszam do mnie ;)
    http://anuula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze. Ty to jesteś mega odważna opowiadając o tym publicznie. Bardzo jestem dumna z takich osób C: Bardzo mi się tu podoba zaobserwuje blgoa! :* Dasz radę! Na wsie jest fajowo! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczęściarzu
    nominuje cię do liebsert blogger award!!
    więcej info na stronie http://thevoiceofthemystery.blogspot.com/p/liebster-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze, że już macie spokój od tego człowieka. Mniej więcej wiem jak to jest. Ja mieszkałam na wsi i się zraziłam, bo wszyscy się znają i jak coś się dzieje to od razu plotkują i dziwne historie wymyślają. Powiem, że moja rodzina jak mieszkałam na wsi to przez 3 lata była chyba tematem nr 1. Niezbyt fajnie człowiek się czuł, ale przeprowadziłam się do miast i jest lepiej. Ale na wsi może być fajnie! Uwierz mi. Trzeba być tylko pozytywnie nastawionym do tego ;)
    Pozdrawiam!


    http://heartless713.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej,
    Ja mieszkam na wsi i nie chciałabym mieszkać w mieście dużym, na wsi świeże powietrze,twój pies będzie mieć lepsze warunki. Ja mam blisko od miasta wsiadam w autobus i 5 minut i jestem w centrum nie jest to zadupie, fajnie tu się żyje. Uwierz mi będzie Ci fajnie na wsi.
    Ciekawy blog dodałam do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  13. niektórzy tak mają, ale nie długo się przyzwyczaisz i będzie lepiej :)
    + obserwuję
    http://dream-of-a-happy-live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nominuję Cię do Liebster Blogger Award
    więcej tu -> http://complywithyourdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspolczuje Twojej sytuacji.. szczerze? Nie chcialabym mieszkac na wsi bo jest po prostu dla mnia za spokojnie, malo ludzi i wglxd

    Sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Naprawdę szczerze Ci współczuję.
    A co do wsi, to mam domek na wsi, gdzie często jeżdżę. I wiesz co? Fajnie jest ! :)
    Po pierwsze to jest tam taka atmosfera.. super ;) Jednym słowem spokój. Jest świeże powietrze. A nawet jeśli byś chciała pojechać do miasta, to pojedziesz sobie raz na jakiś czas pojechać. Takie jest moje zdanie, nie wiem jak ty uważasz ;)
    Pozdrawiam
    www.pastelowe-lovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny blog, z przyjemnością się czyta i z pewnością zostaję na dłużej oraz zapraszam do mnie luuvmy.blogspot.com obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też mieszkam na wsi.. mam rodziców po rozwodzie i moja mama jest za granicą i widzę się z nią raz na rok (a czasem nawet rzadziej) a tata mieszka 100km ode mnie. I tak z siostrą mieszkam u dziadków na wsi. Kilka lat temu mieszkałam w dużym mieście jakim jest Szczecin i zdecydowanie jestem zdania że wolę mieszkać na wsi. Może jest nudniej niż w mieście i nie ma tulu sklepów.. u mnie nie ma żadnego.. ale jak dla mnie jest fajnie. To chyba kwestia przyzwyczajenia, powodzenia :3

    OdpowiedzUsuń
  19. Od urodzenia mieszkam na wsi. Mam mały dom, ale nie jest źle. Cisza i spokój. Do miasta mam 15 km, więc na zakupy to nie ma problemu. Współczuję Ci takiej sytuacji :(

    http://im-unbreakable-heart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Powiem ci, że ja mieszkam na wsi od 13 lat (czyli od urodzenia) i nie narzekam. Może nie mam tu kina, ale nie jest źle. Są sklepy, pizzeria, biblioteka, hurtownia ubrań - spoko. A ludzie ze wsi to nie jest coś strasznego. Moim zdaniem tacy sami co w mieście, tyle, że mają własne pola.

    Skom> http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja od 13lat mieszkam na wsi i nie czuję potrzeby przeprowadzki do miasta :) W sumie byłoby fajnie, ale da się wytrzymać. Fakt, ludzie strasznie plotkują, upominają jak nie mówisz im "dzień dobry" i są często bardzo natarczywi. Przypadkowy mieszkaniec może podejść i Ci coś opowiadać. Z drugiej strony to np. Jeśli już dłużej mieszkasz i znasz się ze sprzedawcą w sklepie i zabraknie Ci kasy czy coś, a akurat wracasz ze spaceru i chce Ci się pić to możesz kupić i donieść jutro lub za chwile :) Przynajmniej we większości wsi tak jest :D Niestety nie ma za bardzo jak wybrać sobie znajomych, bo wszyscy z podobnego wieku trzymają się razem. Ja na mojej wiosce trzymam się tylko z jedną osobą, bo reszta to idioci :P Kolejny plus jest taki, że chodzisz ubrana jak Ci się tylko podoba i nikt nic do ciebie nie ma :D Wieczorem możesz iść do sklepu w piżamie i nikt Ci nic nie powie, może jedynie młodzież się będzie dziwnie patrzeć, ale to nie to samo co w mieście :P W mieście możesz dostać wpie*dol za wyjście w kapciach na ulice :P We wsi można spać pod namiotem i chodzić całą noc bo policja nie przyjeżdża, a jeśli już to policjanci każą Wam iść do namiotu i tyle. Jest wiele zalet :) Jeśli lubisz samotność to odnajdziesz się tam na 100%, ale jeśli lubisz być w centrum uwagi i mieć w około dużo znajomych to nie będzie miejsce dla Ciebie. Jednak, z czasem się przyzwyczaisz xD Ale się rozpisałam :O

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mieszkam od 3/4 lat na wsi i jest mi dobrze :D
    Mniej samochodów , tramwajów i innych duperel .
    Koło łąki , sarenki wychodzą <3
    I jest cisza i spokój .

    Zapraszam do mnie , jeśli ci się spodoba zaobserwuj , a postaram się odwdzięczyć :3 http://beyourself6969.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Na pewno jest wiele plusów w mieszkaniu na wsi. Podejdź do tego bardziej optymistycznie, wiem, łatwo powiedzieć, ale z drugiej strony jak będzie pesymistycznie do tego wszystkiego podchodzić, to będzie jeszcze gorzej. Myślę, że wszystko się jakoś poukłada. Powodzenia!

    zapraszam ;) http://keepcalmanddontforgettobeawesome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Na wsi jest na prawdę super :) Sama mieszkam na wsi i nie żałuje, mam blisko las. Lecz niestety mam również daleko do szkoły a do miasta dopiero :/ Gdy sama pomieszkasz trochę na wsi to sama znajdziesz kilka plusów :)

    Pozdrawiam
    lovemydreams18.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. A ja wolałabym mieszkać na wsi niż w mieście, bo jest po prostu cicho. ^^
    Moim zdaniem także ludzie na wsiach są milsi i bardziej potrafią zrozumieć człowieka, aniżeli "miastowi".
    Jak tam pomieszkasz, to sama te plusy znajdziesz!
    Obserwuję. ^^
    Pozdrawiam,
    laveilip.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Myślę, że mieszkanie na wsi nie jest takie złe. W twoim przypadku wyjdzie to na lepsze. Nikt nie będzie ci uprzykrzał życia. Za kilka lat sie wyprowadzisz i będzie jeszcze lepiej. Poza tym na wsi o wiele lepiej spędza się wakacje ;) Super blog, obsrwuje + zapraszam do mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Hmm.. POwiem ci że lepiej mieszkać tam gdzie jest miła atmosfera i luzie się kochają nawet jeśli byla by to buda psa.
    Ogólnie ja jak bym miała wybór to odrazu bym cisnęła na wieś. Co roku jeżdżę do rodziny na wieś i uwielbiam tam przebywać , może i niektórzy to totalne wieśniaki ale nie wszyscy , ogólnie wieśniaki sa fajne. A największy plus wsi to NAZJAZJEBISTRZE IMPREZY EVER. Jak mam do wyboru pójść albo do klubu albo na wiejską wixe w remizie albo na stadionie to zawsze wybrałabym wiejskie melo, no i na wsi s też fajne dupeczki, przynajmniej tam gdzie ja jeżdże to jest na czym oko zawiesić (choć też zdażają się bezzębni lolz)Ogólnie ja uwielbiam jeździć na wieś, ale każdy lubi co innego.

    OdpowiedzUsuń
  28. Na pewno sa plusy mieszkania na wsi. To nie koniec swiata.
    emily-eemiily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Słuchaj, ja mieszkam na wsi i jest mi dobrze, nie moglabym mieszkać w mieście.
    Co prawda w mieście masz wszystko pod nosem ale pokochasz wieś ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jest wiele plusów ;3 Między innymi samo świeże powietrze ;3 Poznasz pewnie sporo osób patrzących na świat trochę innymi oczami i wgl.. zresztą na wsi są świetne imprezy XD hahahha ;3 Musisz też popatrzyć na swoją mamę.. jej pewnie też jest ciężko :c Musicie znaleźć miejsce gdzie będziecie szczęśliwe ;3

    Zapraszam do mnie: Karola-Oliv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Mieszkam akurat w mieście, może i małym, bo Koszalin ale jest to miasto. Kiedyś marzyłam o mieszkaniu na wsi bo tam wszyscy się znają, dużo fajnych miejsc jak strumyki, lasy itp. Teraz akurat jakoś wolałabym zostać w mieście. Plusy mieszkania na wsi są też takie że jest ciszej i świeże powietrze. Powodzenia ! Jeśli będziesz miała czas zajrzyj do mnie :)
    http://wybranerzeczyznaszegozycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja mieszkam na wsi i nie przeprowadziłabym się do miasta, jest tam bardzo głośno, a na wsi da się odpocząć.
    Nie uważam aby osoby które mieszkają na wsi byli "wieśniakami".
    Poradzisz sobie, to nie jest koniec świata.

    lifeeandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdego koma się odwdzięczam, oraz motywuje mnie do dalszej pracy :))
Komentarze typu, fajny blog wbij do mnie, traktuję jako spam.