piątek, 12 lipca 2013

hej hej ! :)

Parę dni temu napisałam do kumpeli i poszłyśmy na rowery, ogólnie zauważyłam że nie mam tak dużo fałszywych przyjaciół, tylko wystarczy że napiszę do niektórych to z chęcią ze mną wyjdą czyli muszę z nimi trzymac :))
Wstąpiłyśmy do biedronki i kupiłam sobie marchewki, heh bo wkońcu na marchewki sie przezuciłam i bardzo się od nich chudnie tak więc polecam :)). Wzięłam moje ulubione cuksy i sok który po otwarciu mi się rozpierdolił ;D Ostatnio znalazłam przecudowne miejsce ^^ przystanek hahha tak więm dziwnie to brzmi przystanek, ale naprawdę siedząc na nim widzę zachód słońca, most i dużo  pięknych widoków.
Powiedziała mi ona że jeśli pojade kiedyś do tej anglii to pojedzie ze mną żeby nie było mi tam smutno. Bardzo mnie to ucieszyło i zrobiło mi się miło ;)).
Przed wczoraj byłam z mamą oglądać dom w moim mieście który sprzedaje babka mieszkająca w stanach zjednoczonych. Było w nim przecudownie i pokoje urządzone bardzo bogato, mam nadzieje ze moja mama kupi akurat ten dom i kiedyś dodam zdjęcie mojego pokoju :))
Chcę zrobić sobie trzeci kolczyk w uchu, nigdy nie miałam robionego igłą tylko pistoletem, ale pistoletem sie długo goi i nwm czym zrobić bo u mnie w miescie robią tylko pistoletam a sama boje sie robić igłą...
Schudłam kolejne kilo :D tylko dlatego ze nei jem w ogóle słodyczy :)) bardzo się ciesze i neidlugo pochwale wam się swoim płaskim brzuchem :)) Nie piszę już wam więcej bo strasznie bolą mnie oczy od wszystkiego i mam strasznie rozdrażnione :( tak więc przepraszam za tak krótki post.  Pozdrawiam :**

18 komentarzy:

  1. Po Twoim avatarze widac ze jestes piekna i odchudzac sie nie musisz! :Pfajnie zmienic miejsce zamieazkania:3

    Sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa notka :P
    Tak wgl jesteś śliczna :)
    Zapraszam do mnie : http://zaczaczycieodnowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. też chciałabym pojechać do Anglii. :D
    Wrzucaj więcej swoich zdjęć, proszęę! ;)

    http://betty-s-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. heh ja tez mam zamiar robić sobie kolczyki ;p ja tez sie chyba przerzuce na marchewki xdd tylko nie wpadnij nam tu w anoreksje ;33

    heheszkixd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Biedro - marchewki - rower -- biba ♥

    http://miki-and-nessy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cuksy to tez slodycze ;p xd
    A co do kolczykow mam trzy zrobione igla od strzykawki i dosc szybko sie goja... zajebiscie sie robi bo latwo zamienic iglr na kolczyk rownoczesniejedno wyciagajac drugie wkladajac ze zwykla igla mogl by byc problem xd troche dluzej goil mi sie tylko jeden ale to dlatego ze w chrzstce na gorze ucha xd pozdrawiam Myszka

    Sekretczerwonejszminki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze oprócz diety przydałyby się ćwiczenia. :) a marchewki lubię. :) wpadnij do mnie, licze na komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolczyka igą zrobiłam sobie sama. :) a potem sama tunel :P no wiec lód do ucha i nie będzie bolało.

    OdpowiedzUsuń
  9. też przechodzę na tą twoją marchewkoą dietę. ile nie jedzenie słodyczy moze zdzialac:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny blog.. obserwuje ! ;d
    zapraszam do mnie http://dwaspojrzenia12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny blog ;)
    Obserwuję...
    smuszka12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ano widzisz. Ja niestety tak nie mam i nikt nie chce ze mną wychodzić na dwór. No cóż.. Życie. Ja nie lubię jeździć na rowerze. Wtedy mnie tak dupa boli.
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    + Zapraszam na konkurs, wystarczy kliknąć to na dole.
    Konkurs na design bloga :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej bardzo mi miło, że odwiedziłaś mojego bloga.
    Twój też jest naprawde świetny!
    A wiesz jak usunąć weryfikacje obrazkową???
    Pozdr. Iga ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzecia dziurka w uchu, to brzmi ciekawie. Gratulacje z zgubionych kilku kilów ! :D

    Pozdrawiam
    lovemydeams18.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę silnej woli. Ja chyba nigdy nie zrezygnuję ze słodyczy ;D
    Zapraszam do mnie ^^
    http://kingafashionn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zajebisty blog. :D
    Zapraszamy do nas!!!
    http://we-love-photoss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdego koma się odwdzięczam, oraz motywuje mnie do dalszej pracy :))
Komentarze typu, fajny blog wbij do mnie, traktuję jako spam.