czwartek, 18 lipca 2013

Bez tytułu, post o kilku dniach.

Hejka.  W Poniedziałek moja mama powiedziała że pojedzie jutro (czyli we wtorek) z moją młodszą siostrą do Częstochowy, więc postanowiłam zabrać się z nimi. Ostatnio w nocy nie śpie, tylko kłade się spać około 6 lub 7 rano i spię do 15 w południe. Bałam się że zaspie zeby wstać, więc nie spałam całą noc by rano wstać i obudzić siostrę i mamę bo o 6:30 był pociąg :)) tak więc tak zrobiłam. Pojechałyśmy i musiałysmy czekać 3 godziny do otwarcia galerii ;o  ja bez spania i wgl troche muliłam... moja mama weszła do koscioła ja już byslałam ze ona tam zamieszka, tak długo siedziała ;o potem usiadłysmy sb, i miałam bułkę, zaczęłam karmić ptaszki i bardzo bardzo dużo było ich koło mnie :) niektore mi z ręki jadły :D to było cudowne.
Potem 2 godz siedziałysmy... w końcu otworzyli. Kupiłam sobie 7 bluzek z krótkim rękawem i trzy bluzy czyli ogl 10 ciuszków :D. jak pojade za miesiac tez tyle kupie i wyrzucę wszystkie stare ;p


Jadąc w pociągu rozmawiałam z moją mama o dzieciach, i moja mama jeszcze niedawno nei chciała mieć wgl dzieci więcej a jak jej chłopak, przyjaciel zapytał się czy chciałaby dziecko to już myśli o tym poważniej, i bardzo chciałabym jak sie wyprowadzę mieć młodszą siostrzyczkę <3 nawet już oszalałam i za 1.99zł kupiłam skarpetki do niemowlęcia hahah :D jak to ja. Mam nadzieję że moje marzenie się spełni.


Pomijając temat prawdopodobnie moja siostra i jej chłopak prze ze mnie się pokłócili i nie mam pojęcia czy do siebie wrócą :(( moja siosta jest straszna, podała się w mojego tate i mnie szantazuje, okłamywala swojego chłopaka ze jej kolega to nasz kuzyn, tak sie dzis na nia wkurzyłam ze mu napisałam prawdę że to nie nasz kuzyn i nie mam pojęcia kim ten chłopak jest do mojej siostry, poprostu nie wytrzymałam, nawet miałam przez nią mysli samobójcze przez chwile, tak mi najechała na psychike :(  I troche mam wyrzuty sumienia, ale nie żałuje ze mu to napisałam, bo jak on do niej zadzownil to ona mi powiedziała, zaszantazowała mnie ze jak grzecznie mu nie napisze ze kłamałam (chodz pisałam mu prawde) to nie odda mi moich 50 zł :(( wkurzyłam się  i powiedziałam ze niech sb zeżre moje pieniądze i nic juz od niej nei chce.

Jak juz wam pisałam ze nie dostałam sie  do mundurówki, a do liceum medyczno socjalnego :(( dzis sie dowiedziałam ze w mundurowce sa wolne miejsca wiec jutro zanosze podanie, czyli moje marzenie sie spełniło :)) idę do mundurówki :D Yeaaaaaaaaaaah <3

Sorry że dziś tak dużo ale musiałam wam to napisac, i bardzo dziękuję za tyle nominacji ale nie chce mi się robić znów o tym postów, ale na prawdę jeste wdzięczna :))

16 komentarzy:

  1. cieszę się że twoje marzenie się spełniło ^^

    zapraszam do mnie ;)
    http://anuula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie to twoja siostra zasłużyła sobie, więc dobrze, że powiedziałaś!L)
    To świetnie, że Twoje marzenie się spełniło.

    pola-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobrze, że powiedziałaś temu chłopakowi prawdę, myśle, ze każdy zasługuje na troszke szczerości.
    http://bookiza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerosc to podstawa! Zabilabym taka siostre -.-
    Oby Rwoje marzenie sie jesscze spelnilo z malenstwem :D

    Sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze zrobiłaś, że powiedziałaś temu chłopakowi.! ja pewnie zrobiłabym tak samo...
    gratuluję i cieszę się, że spełniło się twoje marzenie :)
    obserwuję :)
    http://pinamint.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. siostry bywają dokuczliwe :P Wiem, bo samam mamm młodszą. Na twoim miejscu jednak bym nic mu nie mówiła, bo wtrącanie się w czyjeś życie towarzyskie jest złe, a trzymanie strony siostry jest oczywiste :)
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też strasznie chciałabym mieć młodszą siostrzyczkę! ;3 Gratuluję spełnienia marzenia :*

    Zapraszam do mnie: Karola-Oliv.blogspot.com +obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny Blog ,Masz kolejną stałą czytelniczkę :)
    Jeżeli ktoś ma ochotę odwiedzić mojego bloga to serdecznie Zapraszam:)
    http://zaczarowanalife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zawsze jak byłam mała,to chciałam, żeby gołębie mi z ręki jadły. To by wyglądało tak magicznie - om om om.
    Kliknęłabyś na banner Sheinside na moim blogu? Bardzo mi na tym zależy, bo jeśli zdobędę 100 kliknięć to będę miała z nimi współpracę. Mogę się odwdzięczyć.
    modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super :) Powodzenia w sepłnieniu kolejnych marzeń ;* Odwiedzisz mojego bloga ? http://loveandpeaceman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie ma to jak wymiana szafy :D
    Nie dziwie się że tak zrobiłaś, jak bym miała taką siostrę też bym się tak zachowała. Myśli samobójcze? Nie. To głupota. Samobójcy są głupi. To zupełnie bez sensu odbierać sobie życie więc wybij sobie to z głowy ! ;*
    Co do szkoły to cieszę się razem z Tobą i gratuluje :D
    Pozdrawiam Myszka ;3
    http://sekretczerwonejszminki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super :) Tak w ogóle świetny wystrój bloga bardzo mi sie podoba :) Juz obserwuje :)


    Zapraszam do mnie http://mariiziom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie tam zakupy. Nie przejmuj się siostrą, staraj się olewać powinno się jakoś uspokoić. Ale nie myśl o samobójstwie. To głupie.
    W tekście jest wiele literówek, błędów gramatycznych i chaosu. Może przed opublikowaniem sprawdzaj uważnie tekst, żeby się ich pozbyć? :)
    Pozdrawiam ♥

    http://szukajac-perfekcji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zrobisz zdjęcia tych nowych koszulek ? post jest super . Życzę spełnienia marzeń

    OdpowiedzUsuń
  15. Super post :) Współczuję takiej siostry.... Ja z moją na szczęście się dogaduję. Chociaż na Twoim miejscu nie mówiłabym mu prawdy jeślibym go nie lubiła i liczyła na to,że siostra spiknie się z tym kolegą :D Szczerze mówiąc wątpiłam że będę czytać blogi o życiu codziennym osób, których nie znam ale twój mnie zainteresował ;)
    Dziękuję za to, że obserwujesz mojego bloga i zapraszam, aby inni zrobili to samo :)

    Napiszcie w komentarzu to się odwdzięczę ;) http://books-are-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdego koma się odwdzięczam, oraz motywuje mnie do dalszej pracy :))
Komentarze typu, fajny blog wbij do mnie, traktuję jako spam.