sobota, 6 lipca 2013

Noc w piekarni :D !

Joł Joł :D dzisiejsza noc była przecudowna <3 ! . Po siłowni około 21 przyszły po mnie koleżanki :D. Jedna miała urodziny więc poszłyśmy po dwa jabole, siadłyśmy na ławce i zaczęłyśmy pić. Zachciało nam się jeść więc poszłam do domu zrobić kanapki, jak juz do nich przyszłam to jedna była najebana więc ledwo co się trzymała :D haah. Jedna koleżanka kiedyś przyjaźniła się z moją siostrą i powiedziała mi wszystkie rzeczy które miałam z siostrą w tajemnicy a poszła i je wydała :(( to właśnie dowiedzialam się dziś od koleżanki... Przykro mi że mam taką siostrę, której nie mogę zaufać ;(( . Potem poszłyśmy na rynek i było przed godziną 00:00, koleżance zachciało się do ubikacji, więc poszłam z nią do parku się załatwić, po drodze zajebałyśmy  kwiatki z drugiego rynku i zrobiłyśmy bukiecik do tej która miała urodziny ;)). Jak już wróciłyśmy złożyłyśmy jej życzenia, i dałyśmy bukiecik :D. Zaczęłyśmy śpiewać głośno sto lat na rynku aż jakiś pan się do nas dołączył ;)) chociaż myslałyśmy ze cały rynek się dołączy, ale ludzie tylko patrzeli jak robimy sobie siare :d
Potem poszłyśmy na BiPi usiąść, potem znów na rynek, i jakiś menel podszedł przed naszą ławkę, i zaczął napierdalać jak jakiś pijak coś nie zrozumiałego ;)) Potem patrzymy i widziałyśmy na spodniach coś stojącego ;O moja kolezanka do niegoo, ,, a weź ty spierdalaj i zapnij rozporek bo coś ci kurwa stoi,, hhaaaha ;D okazało się ze to na szczęście tylko pasek ze spodni ;)) . Kolejny gościu podszedł i kompletnie nie wiem czego chciał, powiedział nam że jesteśmy fajne i obiecał że przyniesie nam szlugi, chociaż złamał obietnice i nie przyszedł . Ta co miała urodziny i ta druga najebana musiały już iść więc na rynku spotkałam moją siostre i jej kooleżankę, postanowiłam zostać z nimi, ta koleżanka mojej siostry ma na imię paulina i ma 19 lat, ogólnie wydaje mi się wporządku tylko, słyszałam że wciąga amfetamine i pali marihuane, więc już to rzuciłam i nie chcę się w to znów wkręcić....
Ja moja siostra i Paulina poszłyśmy do chłopaka od pauliny do pracy :D jest on piekarzem więc poszłyśmy do piekarni, a wcześniej kupiłyśmy sobie piwo, ogólnie nie przepadam za piwem ale pomarańczowe jest ok. siedziałyśmy tam pijąc piwo, bylo cieplo ;o heh i ogólnie oglądaliśmy jak pracują piekarze s nocy :D siedziałyśmy tam kilka godzin, świetnie się bawiłam, zjadła pizzerkę świerzą i bułkę, jak chłopak Pauli nie patrzył zajebałam do woreczka kilka pizzerek, i bułkę, pączka itd,, takie tam ciastka ;D potem pozwolił nam więc musiałyśmy szybko zabrać chleb (świeży <3) i musiałyśmy uciekać by nikt inny z pracowników nie zauważył :). Jak już paula poszła do domu około 3 ileś, ja z moją siostrą poszłyśmy do nocnego sklepu kupić po batoniku, i dałysmy sklepowej ciastko z piekarni :D haha jaka zadowolona była :D. Poszłyśmy do domu była 4:00 i położyłyśmy się spać :D hahah ta noc była śmieszna ;D  Mam nadzieję że niektórymi słowami nikogo nei uraziłam ;)
PS: co do szkoły to wczoraj byly wynniki i nie dostalam się do tej klasy mundurowej bo za dużo chętnych było ;( na początku byłam załamana ale przyjęli mnie do szkoly socjalno medycznej :) to takie liceum, które trwa 3 lata i tez moge byc policjantką czy coś w kierunku medycznym :D Nawet jestem zadowolona :)
 Pozdrawiam :**

8 komentarzy:

  1. Widzę, że świetnie się bawiłyście xd
    Już wyobrażam sobie reakcje ludzi jak spiewałyście na środku rynku 100 lat hahaha...
    Ogólnie bardzo przyjemy i ciekawy blog ♥
    Zapraszam do mnie >>>> http://solodayworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ei to fajnie sie bawilyscie! Az.zazroszcze takiej nocy :D przykro mi ze sie nie dostalas :c
    Fajnie sie czytalo ten post, nawet bardziej ale psst. Jakies zdjecie chociaz plus mniej przeklenstw :P

    Sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. hahah ale sie uśmaiłam jak to czytałam haha <3
    Świeta noc ;)

    NAJLPESZEGO |!
    www.kaarina-blog.blogspot.com
    Miło mi będzie jak zaobserwujesz ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że zabawa była na całego:) Też bym chętnie się przyłączyła.

    Pozdrawiam
    lovemydreams18.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. No to widzę, że miałyście dużo przygód tamtego dnia. Jakbym wiedziała gdzie jesteście to bym się też dołączyła do Sto lat. :D
    Tymczasem zapraszam do siebie : (Kliknij)
    Konkurs na design bloga :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominuję cię do Liebster Blog Award . Więcej na moim blogu : happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha :) Chyba fajnie było c'nie ? xD
    Zapraszam :cutebeautylovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. hahahh :D
    ale się uśmiałam :>
    już dawno tka się nie śmiałam, dzięki :)

    dzisiaj dopiero zorientowałam sie, że nie obserwuję twojego bloga :o
    ale już to naprawiłam ^^

    http://zaczytanakasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdego koma się odwdzięczam, oraz motywuje mnie do dalszej pracy :))
Komentarze typu, fajny blog wbij do mnie, traktuję jako spam.